351
Aproape 70% dintre oameni sunt dispuși să cumpere pungi reutilizabile, dar aproape același număr spun că prețurile ridicate i-au împiedicat să facă acest lucru, potrivit unui nou sondaj de la ALPLA citat de PlasticReimaginated.
Sticla de apă, simbol al statutului
Cine s-ar fi așteptat ca o sticlă de apă să devină un simbol al statutului? Dar acolo ne aflăm. Titlurile despre parteneriatele exclusive cu Stanley și comenzile în așteptare ale popularului lor pahar o dovedesc. Sincer, totuși, suntem aici de ceva vreme.
Înainte de marca Stanley, era sticla S’Well. Și Corkcicle. Și Yeti. Și, cu mult înaintea tuturor, oricine era oricine purta un Tervis Tumbler.
Chiar dacă unii oameni care cumpără aceste sticle de plastic și căni nu o fac din motive de mediu, ei au contribuit la promovarea unei conversații mai ample despre reutilizare, una care include acum lucruri precum utilizarea paielor metalice, mandate care interzic utilizarea pungi de plastic pentru cumpărături și upcycling life hack-uri.
Dar una este să vorbim despre reutilizare și alta este să o exersezi. Pentru a afla câți oameni își transformau de fapt discursul în acțiune, ALPLA a folosit platforma de sondaj terță parte, Pollfish, pentru a le întreba consumatori cu vârsta peste 18 ani despre reutilizare și, dacă nu încorporează bunuri reutilizabile în stilul lor de viață, ce îi împiedică să facă asta.
Răspunsuri cheie
69% dintre europeni sunt dispuși să cumpere produse reutilizabile.
66% spun că au ales să nu cumpere produse reutilizabile pentru că erau prea scumpe.
68% spun că utilizarea bunurilor reutilizabile ar crește dacă costul nu ar fi un factor, 36% spun că ar crește semnificativ.
Costul și durabilitatea produselor reutilizabile sunt cele mai mari bariere în calea achiziției.
În plus:
Aproape de 2,5 ori mai mulți oameni au spus că stimulentele magazinelor sunt mai eficiente decât îndemnurile campaniilor oficiale, atunci când vine vorba de încurajarea folosirii pungilor reutilizabile de cumpărături.
Ceea ce a descoperit studiul este că mai mult de jumătate dintre consumatori folosesc deja produse reutilizabile în mod regulat. Cei mai mulți dintre ei sunt chiar dispuși să cumpere cu retaileri care acordă prioritate ambalajelor reutilizabile.
Costul este un obstacol
Cei mai mulți dintre noi spunem că suntem dispuși să cheltuim bani pe produse reutilizabile, dar cel mai mare obstacol de a nu cumpăra și folosi mai multe dintre ele, poate în mod ironic, este costul.
Chiar dacă mulți dintre noi sunt dispuși să plătească prețul mare pentru popularele pahare de apă reutilizabile, de asemenea, spunem că costul a fost adesea lucrul care ne-a împiedicat să cumpărăm mai multe articole reutilizabile,
Asta înseamnă că achiziționarea acestor pahare nu este motivată de mediu. Spunem chiar că, dacă costul nu ar fi o barieră, am crește semnificativ utilizarea produselor reutilizabile.
Poate, totuși, nu este vorba neapărat de cost, ci mai mult de valoare. Pe lista de reclamații cu privire la bunurile reutilizabile, durabilitatea a fost a doua după cost. Deci, oamenii ar putea spune că acest cost este cea mai mare barieră a lor, dar nu este întotdeauna vorba despre bani. Este vorba despre dacă simt că acești bani sunt bine cheltuiți.
„Ceea ce vedem prin cele mai recente două sondaje ale noastre este că americanii îmbrățișează din ce în ce mai mult lucruri mici care pot face o mare diferență atunci când vine vorba de a fi mai buni administratori ai mediului nostru”, spune Billy Rice, manager de durabilitate la ALPLA.
„Cei mai mulți dintre noi acordăm prioritate ambalajelor durabile. Ne simțim confortabil să folosim bunuri reutilizabile, chiar acordându-le prioritate în unele cazuri. Asta înseamnă că munca grea în a influența atitudinile dă roade. Ceea ce a mai rămas este furnizarea de bunuri reutilizabile la un preț accesibil, asigurând în același timp calitate înaltă.”
Aproape de 2,5 ori mai mulți oameni au spus că stimulentele magazinelor sunt mai eficiente decât mandatele de stat atunci când vine vorba de încurajarea folosirii pungilor de cumpărături reutilizabile.
Pungile de cumpărături reutilizabile pot fi cel mai des folosit articol reutilizabil, chiar mai populare decât cupele. Asta pentru că multe state și municipalități și-au codificat utilizarea adoptând legi care fie le fac ilegale, fie îi stimulează pe cumpărători să aleagă să le folosească.
Deși nimeni nu pare să aibă un sentiment puternic sau negativ față de aceste legi în acest moment, majoritatea spun că ar prefera ca, dacă ar fi stimulați să folosească pungi de cumpărături reutilizabile, acele motivații să vină din magazine. (Foto: Freepik)