"In calitate de lider al unei piete foarte competitive, Toneli Holding a decis sa isi asume rolul de pionier in comunicarea segmentului. Ne-am ales ca partener echipa Lowe datorita experientei pe care o are in zona de comunicare retail, mai ales pe food, drinks & nutrition. In plus, ne-au cucerit rapid conceptele creative propuse de ei, care se construiesc perfect pe ADN-ul brand-urilor noastre", declara Andreea Constantinescu (Marketing Manager, Toneli Holding). Lowe are o expertiza solida in comunicarea FMCG, mai ales in categoria food & drinks. Agentia se mandreste cu zeci de proiecte de comunicare integrata create, dezvoltate si implementate in ultimii ani pentru branduri precum Beck’s, Delikat, Kinder, Merci, Pate Bucegi, SKOL, TicTac, Toffifee sau ZIZIN. "Contextul colaborarii cu Toneli Holding este unul rar si provocator pentru orice agentie de creatie, pentru ca vorbim despre un segment virgin, in care nu s-a comunicat pana in momentul de fata. A fost foarte interesant pentru noi sa gandim concepte care vor deschide drumul pe aceasta piata si suntem nerabdatori sa lansam campaniile. Pana atunci, pot spune ferm ca avem un client curajos, care a avut incredere in recomandarile noastre si ne-a sustinut in gandirea unei strategii disruptive, ceea ce este mereu o placere", spuneAlina Balan (Client Service Director, Lowe). Cu o istorie de 24 ani in Romania, Toneli Holding este liderul in valoare al industriei producatoare de oua de consum in segmentul IKA, conform studiilor de audit in categoria retail realizate de compania Nielsen. Zilnic, peste 1,3 milioane de oua Toneli sunt consumate in Romania. Familia Toneli a fost cea mai vanduta marca de producator din aceasta categorie in comertul modern din Romania in anul 2014, conform panelului de lanturi de magazine internationale monitorizate de compania Nielsen.