Stiri

297

Creștere spectaculoasă a pieței de ready meal

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Unilever urmează să investească în creșterea diviziei sale de mini-mâncăruri aflate deja în valoare de 500 de milioane de euro în Europa, ca parte a concentrării mărcilor sale de putere, informează FoodNavigator.

O bucurie

Un mare producător de alimente Unilever își freacă mâinile cu bucurie, în timp ce categoria mini-mâncărurilor se pregătește pentru o creștere de 17 miliarde de euro în următorii trei ani.

Divizia de mini-mâncăruri a companiei înregistrează deja peste 500 de milioane de euro, care urmează să crească, deoarece analiştii prevăd că consumatorii europeni sub 35 de ani vor cheltui cu 50% mai mult pe această categorie.

Acoperind produse precum tăițeii instant, precum și paste gata de încălzit și oale de orez, categoria este condusă de consumatorii generației Z care caută mese rapide și gustoase în câteva minute.

„Tânăra generație vede mâncarea diferit. Ei doresc soluții rapide, convenabile și, adesea, all-in-one, care oferă în continuare gust și nutriție”, spune Marcelo Morishito Costa, managerul global de inovație Unilever pentru mini-mesuri.

Vânzările Knorr de mâncăruri instant în Europa

Knorr, care a vândut pentru prima dată supe uscate în 1873, va fi în frunte cu promovarea categoriei Unilever în cea mai mare parte a Europei. O serie de oale cu gustări cu paste au fost lansate pe tot continentul pentru a profita de cererea în creștere pentru mâncare rapidă.

A înregistrat o creștere de o singură cifră pe piețele în care s-au lansat gamele de mini-mâncăruri ale Unilever, inclusiv Germania, Polonia, Pakistan, SUA și India.

În parte, succesul s-a datorat echipelor Knorr de inovare și dezvoltare de noi produse (NPD) care au accesat și comercializat mărci și produse aliniate gusturilor locale.

În India, Unilever a scos pe piață soiurile Spicy Kimchi și Black Bean K-Pot, care „ating tendințele recente de creștere pentru tot ceea ce privește coreeanul în India, vânzările fiind mai mult decât dublate în India între 2023 și 2024”, adaugă Morishito Costa. .

În ultimii cinci ani, vânzările de blocuri de tăiței instant au crescut cu 7% în Europa, ghivecele cu tăiței crescând cu 4,9%.

Cine cumpără mini-mâncărurile ready-meal?

Consumatorii fără timp care nu sunt încrezători în bucătărie sau ar prefera să facă alte lucruri cumpără în această categorie.

Pe lângă Knorr, Unilever folosește și alte „mărci de putere” în grajdul său, precum Pot Noodle în Marea Britanie și Amino în Polonia.

Compania este, de asemenea, fermă în extinderea portofoliului de mini-mâncăruri, legând lansările de Planul de acțiune pentru creștere 2030 al CEO-ului Hein Schumacher, care va avea o creștere prin volum și nu prin preț.

Ca parte a planului, Schumacher a anunțat că Unilever va renunța la mărcile alimentare de 1 miliard de euro în următoarele luni. Macelarul Vegetarian a fost scos pe piata si vanzarea Unox si Zwan a fost finalizata anul trecut.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2