Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din Romania, Salamul Sasesc de la Cris-Tim, are de curand o noua imagine. Noua identitate vizuala a brandului construieste in jurul denumirii produsului si a retetei sale originale o poveste fascinanta. Identitatea de brand a Salamului Sasesc este construita in jurul unui personaj central, sasul Martin, ce reprezinta chintesenta atributelor produsului si a companiei Cris-Tim: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migala, meticulozitate, iscusinta, intelepciune si carisma. Toate acestea completeaza reteta originala a unui produs realizat in una dintre cele mai moderne fabrici de mezeluri din Romania si este conservat natural in singura instalatie HPP din Romania. Unul din rezultatele imediate ale procesului de rebranding este faptul ca produsul etalon al companiei Cris-Tim are o identitate puternica, memorabila, cu un grad mare de diferentiere si memorabilitate in mediul concurential. Noua campanie de comunicare pentru Salamul Sasesc contureaza sase personaje, sase sasi priceputi, cu personalitati foarte clar conturate si indeletniciri precise, care impreuna realizeaza Salamul Sasesc, dupa o reteta originala tainuita si pastrata doar de cel mai priceput dintre ei. Ideea creativa a campaniei se doreste a fi o metafora descriptiva a procesului de productie al unuia dintre cele mai puternice branduri romanesti de dupa 1990, care, prin denumirea sugestiva, reteta originala si calitatea excelenta, scrie istorie de 14 ani incoace. „De 14 ani Salamul Sasesc este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri de mezeluri din Romania. Este un brand care a scris istorie, iar certificarile si premiile obtinute de-a lungul timpului confirma aceasta. Acum, in 2016, am simtit ca este momentul sa povestim despre secretul care a facut din Salamul Sasesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret sta tocmai in reteta originala a produsului, in unicitatea sa – atat in ceea ce priveste forma, cat si gustul – si, nu in ultimul rand, in pasiunea si corectitudinea cu care este realizat. Salamul Sasesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi, si credem in forta povestii sale”, a declarat Radu Timis, Presedinte Cris-Tim. Povestea Salamului Sasesc incepe in 2002, cand, din dorinta de a oferi un produs calitativ, inedit atat prin forma cat si prin gust, Cris-Tim a creat o reteta noua. In scurt timp Salamul Sasesc de la Cris-Tim devine unul dintre cele mai apreciate si mai cunoscute produse de pe piata de mezeluri din Romania. Din 2005 gama se extinde cu doua noi sortimente: Salamul Sasesc picant si Salamul Sasesc cu piper verde. Tot in 2005 Cris-Tim primeste titlul de Trusted Brand. Din 2011, din dorinta de a oferi produse de cea mai inalta calitate si sigure din punct de vedere alimentar, Cris-Tim implementeaza, in premiera pentru piata de mezeluri din Romania, o tehnologie de conservare naturala a produselor, care utilizeaza apa rece la o presiune de 6000 de bari. Salamul Sasesc este primul produs conservat prin aceasta metoda naturala.