Acum, odată cu creșterea masivă a cererii de produse din carne, Cris-Tim revitalizează gama produselor tradiționale reunite sub brandul Bunea Haiducul, reîncepând difuzarea unor sport-uri TV. Subliniem că gama a fost lansată în toamna anului 2012. ”Noua campanie vine și cu două clip-uri semnate Cris-Tim Media, de unde deducem că firma și-a înființat, ori intenționează să își înființeze propriul departament de profil. În spot-urile publicitare ridicate pe Youtube la începutul lunii decembrie, se face apel la poezia populară, regia, scenografia și costumele amintind de seria filmelor cu haiduci. Despre produsele din gama Bunea Haiducul, compania afirmă pe blogul său: Asteptarile consumatorilor sunt din ce in ce mai mari in ceea ce priveste experienta creata cu prilejul fiecarei achizitii, pornind de la modul de prezentare a produsului si excelență in functionalitate. Ca raspuns la solicitarile din piata, la gama de produse Bunea Haiducul au fost aplicate tehnica de ambalare (SKIN) si un nou layout. Toate acestea se regasesc in noul ambalaj – plic Bunea Haiducul. Tehnica de ambalare SKIN consta intr-un film special care, printr-o depresiune de vacuum, se muleaza perfect pe produs, rezultatul fiind un pachet perfect, permitând extinderea termenului de valabilitate la 50 zile. Noul design a fost creat pentru a evidentia personalitatea brandului Bunea Haiducul”.