“Am derulat recent un proiect in Carrefour, cu ocazia Saptamanii Sanatatii si in asociere cu doctorul nutritionist Mihaela Bilic. A fost vorba de mai multe mecanisme de promovare a iaurtului Zuzu Bifidus Snack, activari care s-au soldat cu rezultate foarte bune, semn ca si consumatorul roman este atras de astfel de evenimente”, a relatat Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact, in cadrul evenimentului Trade Marketing Congress, organizat de revista Piata in panelul de discutii intitulat “Zoom inovatii”, Cristina Miclea a prezentat impactul catorva concepte si tehnici “altfel” de trade marketing. “In general, preferam sa alternam lucrurile: avem constructii de vitrine, sampling virtual, promoteri la raft prin intermediul carora avem feedback de la consumatori, inclusiv in ceea ce priveste produsele pe care urmeaza sa le lansam. Este cazul iaurtului cu Goji in capac.”, a adugat Cristina Miclea. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro; Foto: Business Magazin)