Repere

932

Cu ce noutăți au venit procesatorii de lactate la Anuga 2023?

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Produsele lactate au fost poate cea mai proeminentă tendință de produse din Sala 10.1, unde au expus majoritatea companiilor de produse lactate. Pe lângă iaurtul și laptele bogat în proteine, brânza formulată pentru a atrage consumatorii activi, conștienți de sănătate, a fost promovată ca o alternativă cu conținut scăzut de grăsimi și bogată în proteine la brânzeturile tradiționale galbene, notează DairyReporter.

Lactate fortifiate

Compania olandeză de produse lactate Daily Dairy și-a prezentat pentru prima dată Oamenii puternici! gamă de produse lactate și ingrediente bogate în proteine, inclusiv zer și pudră de BCAA și un baton de brânză pentru gustări de 40 g, cu mai puțin de 3 g per grăsime (10,4 g la 100 g) și 12 g de proteine pe baton (30 g la 100 g).

Johan van Diermen ne-a spus: „Suntem pregătiți să mergem în comerțul cu amănuntul mai întâi în Olanda și Germania, și apoi la nivel internațional. Căutăm mereu nișe de produse, în mod tradițional pentru produsele noastre gouda aromate, dar suntem și conștienți de orice alte tendințe de produse care ar putea reprezenta o oportunitate pentru noi.

Nutriția activă este foarte populară în acest moment, iar aceste produse sunt concepute pentru a atrage pasionații de sală care sunt foarte conștienți de aportul lor alimentar. Am încercat să producem o brânză cu conținut scăzut de grăsimi, dar și cu gust bun și fără a adăuga ceva ce nu aparține brânzei în mod natural. Prin urmare, produsul nostru conține lapte de vacă, sare și culturi și este în mod natural bogat în proteine.”

El a adăugat că gama va fi disponibilă în supermarketurile din cele două țări și se va vinde la prețuri mai mici decât soluțiile direct către consumator.

Brânză cu 3 % grăsime

În altă parte, marca britanică de brânză bună și-a prezentat gama sa de blocuri de brânză bogate în proteine și cu conținut scăzut de grăsimi, inclusiv Original cu 3% grăsime și un pachet „familie” cu 10% grăsime. Pentru referință, un bloc tipic de cheddar britanic conține cel puțin 30 g de grăsime. „Înlăturăm grăsimea, iar proteina crește în mod natural”, a spus Dean Towey al companiei.

„Nu adăugăm nicio proteină suplimentară, totul provine din lapte în sine. Versiunea 10% grăsime, produsul brânzeturi mature, a fost lansată cu un public mai larg, precum familiile. Știm că în 30% dintre gospodăriile din Marea Britanie există cineva care ține dietă, așa că acesta este tipul de consumator la care încercăm să ne adresăm.”

Brânzeturile sunt, de asemenea, fără lactoză, ceea ce le face o opțiune pentru acei consumatori cu intoleranță la lactoză. eatlean a lansat, de asemenea, un baton de brânză (în imagine) cu doar 2 g de grăsime, conceput pentru a atrage cumpărătorii din mers care preferă gustările sărateși noul baton proteic de brânză.

Lactate funcționale tartinabile

Inalpi din Italia și-a prezentat, de asemenea, gama Protein+ pentru prima dată la spectacol. De la tartinabil la felii, compania pariază pe apetitul tot mai mare al consumatorilor pentru produsele lactate funcționale.

„În Italia, astfel de produse se vând foarte bine”, a spus Lorenzo Invernizzi de la companie. „Dezvoltăm, de asemenea, un shake și o pudră proteică în aceeași gamă. Brânza noastră tartinabilă se lansează în ianuarie.” Atat branza tartinabila cat si feliile contin 25g de proteine la 100g de produs.

Iaurt îmbogățit

Mai multe companii grecești de produse lactate au scos în evidență ofertele funcționale de produse lactate în acest an. Printre acestea s-a numărat și Kri Kri, care și-a promovat pachetele cu iaurt bogat în proteine. Un reprezentant al companiei a spus că compania crede că cererea pentru acest tip de produs se va menține în anii următori.

„Vindem aceste iaurturi în Grecia, Macedonia de Nord, Belgia. Avem această gamă din 2016, dar a devenit și mai populară în ultimii câțiva ani. Credem că această tendință cu iaurtul funcțional pentru consumatorii activi este aici pentru a rămâne.”

În mod similar, marca grecească de lactate organice Kourellas, specializată în produse lactate organice, inclusiv produse de vacă, capră și oaie, a prezentat noua sa gamă de iaurt de băut Elixir Probiotic și chefir. Produsele sunt disponibile în sticle de 250 ml/8 oz, ambalează culturi probiotice active și vin în trei arome naturale – morcov, căpșuni și vanilie.

Compania oferă, de asemenea, chefir probiotic de lapte de capră aromat în pachete de 32 oz (1Le) pentru piața din SUA. noua gamă de iaurturi de băut îmbogățite cu probiotice de la Rellas.

Brânză tartinabilă

În timp ce băuturile funcționale, iaurtul și brânza erau ușor de observat în showfloor, produsele tartinabile erau mai degrabă o nișă atunci când era vorba de oferte cu beneficii suplimentare pentru sănătate.

Quescrem din Spania a fost printre puținii producători care au ales brânza tartinabilă ca format în care să încorporeze ingrediente funcționale, cremă de brânză cu culturi de kefir susținând că este „primul” tartinabil care folosește culturi de chefir în loc de culturi de brânză și fără conservanți sau stabilizatori adăugați. .

„A fost o provocare să facem un produs stabil, din cauza acidității și, de asemenea, a faptului că este mai puțin grăsime, ceea ce înseamnă că textura poate deveni granuloasă, ceea ce am vrut să evităm”, a spus Brendán Gómez Hombre de la companie. „Folosim zară, smântână și lapte de vacă în formula noastră pentru a îmbunătăți textura în mod natural și a menține o etichetă curată. În acest produs special, am crescut cantitatea de zară pentru a crește nivelul de proteine.” Tartina conține 9 g de proteine la 100 g de produs.

Ricotta îmbogățită

În mod similar, grupul italian de produse lactate Granarolo a evidențiat o gamă de brânzeturi, băuturi și gustări cu proteine ​, inclusiv ricotta bogată în proteine, mozzarella proaspătă și shake-uri aromate. Martina Tonelli de la companie ne-a spus că lactatele bogate în proteine sunt „super populare în Italia” și că compania lucrează pentru a-și extinde rapid gama de produse mai bune pentru tine.

„Avem deja disponibile milkshake-urile, mozzarella, ricotta și mușcăturile de brânză, dar în luna octombrie lansăm și deserturi fortificate cu BCAA în trei arome – ciocolată neagră, vanilie și panna cotta, toate făcute din lapte italian”, a spus Tonelli.

„În 2024, lansăm trei tipuri de batoane proteice cu 13 grame de proteine pe baton și produse tartinabile fără ulei de palmier și fără gluten în cacao și alune, respectiv fistic.” (Foto: Site oficial Anuga-Press)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2