Danone a lansat de curand un nou brand de iaurturi - OIKOS. Pentru inceput, sunt lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: cu capsune, kiwi sau piersici. Patul de fructe reprezinta o inovatie in portofoliul Danone Romania si permite mai multa libertate de consum, prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu si fructele, in functie de preferinte. OIKOS pentru greci inseamna acasa, noteaza Revista Piata. Cand savureaza un iaurt OIKOS consumatorii regasesc starea de bine, sentimentul de „acasa”, oriunde ar fi. Noile iaurturi OIKOS, inspirate de retetele grecesti, se remarca prin continutul ridicat de proteine, de 5,4%, si continutul scazut de grasime, de doar 2,2%, fiind produse cu o textura cremoasa, densa si un gust bun. Toate aceste beneficii recomanda iaurtul OIKOS ca o gustare satioasa si sanatoasa, potrivita pentru orice moment al zilei. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)