257

Danone De Băut, pentru adolescenți

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Săptămâna trecută, Danone România a lansat, în premieră pe piață, DDB (Danone De Baut), o noua categorie de bauturi cool, adresata adolescentilor. Cu iaurt dulce-acrisor la baza, DDB are trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu cel mai intens gust de cocos si ananas si Red Hot Cherry, care aduce aroma proaspata a visinelor, informează Revista Piața. “Noua categorie de produse se adreseaza unui public pretentios, mereu in cautare de diferentiere asa cum sunt adolescentii, iar DDB vine in premiera pe piata cu o propunere cool pentru zona de bauturi. Ne asteptam ca DDB sa fie primit foarte bine de public si sa depasim 1 milion de produse vandute in urmatoarele sase luni,” declara Anca Stroe, Director de Marketing Danone Romania. Procesul de creatie al produsului a fost unul mai putin conventional; astfel, echipei tinere de proiect i s-au alaturat agentia Cohn & Jansen si cinci adolescenti, cu varste intre 15 si 19 ani, pentru a gasi cele mai inspirate forme de comunicare neconventionala pentru bauturile DDB, colaborare care va continua si pentru campaniile viitoare. Dupa numai o saptamana de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicata a atins aproape 20.000 fani. Bauturile DDB au trei mascote, care le dau viata pentru consumatori, cu umor dezinvolt: porcusorul Ghita, venit in Bucuresti din provincie, ursul Mirel, un tip aparent dur, dar totusi sensibil, si dihorul Tony, smecherul sentimental din Berceni. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2