Intr-o declaratie acordata revistei Piata, Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud-Est afirma ca ”Actimel, un produs inovator, cu fermentul L-casei si vitamina B6, tocmai s-a lansat in sticlute in forma de super-eroi. Produsele de rasfat reprezinta o alta categorie la care se inoveaza constant, iar in luna martie a fost lansata gama Cremosso Intens, cu visine sau piersici cu fructul pasiunii. Nu in ultimul rand, gama Activia este mereu in centrul atentiei producatorului. Potrivit raportului Best Buy Award pentru Romania, editia 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata romaneasca. Ultimul exemplu este gama Activia Cereale Integrale, relansata la inceputul anului 2014: reteta a fost imbunatatita, ambalajul schimbat, s-au facut teste cu consumatori, ajungandu-se la o formula noua cu 25% mai multe cereale si mai putin zahar. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)