Tehnologii

129

Danone Romania vine la conferința Meat.Milk 2025

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Danone Romania, lider de piata in industria lactatelor proaspete, va fi prezenta la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk. 2025, care va avea loc în zilele de 26 și 27 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Compania va fi reprezentata de catre Catalin Andreica, Head of Milk Aquisition Danone Romania si VicePresedinte APRIL.

Povestea Danone în România a început în 1996, odată cu preluarea și modernizarea fabricii de lactate Miorița din București. În 1999, Danone și-a consolidat prezența pe piața locală prin introducerea primelor iaurturi produse în fabrica din București – „Natural”, „Delicios” şi „Natural de băut”, primele două mărci fiind și astăzi prezente pe piața locală.

Pe parcursul celor 26 de ani de productie locala, Danone România a investit considerabil în modernizarea și extinderea capacităților de producție ale fabricii din București, transformând-o într-un centru european de producție locală, exportând în 14 țări.

Investițiile constante au transformat fabrica din București în cea mai performantă unitate Danone din Europa, cu o capacitate de producție de 75.000 de tone de iaurt anual. Zilnic, fabrica produce 1 milion de iaurturi cu lapte românesc de la gospodari și fermieri români, cunoscute sub brandurile: Activia, Casa Bună, Cremosso, Danone, Danonino, Delicios și YoPRO.

Danone România a crescut și s-a dezvoltat alături de generatii de consumatori și partenerii săi, demonstrând implicarea față de calitate, inovatie și responsabilitate socială.

Astazi Danone este prezenta în România cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante, sub marca Alpro, iaurturi cremoase, bogate în proteine, sub brandul YoPRO, concentrandu-se și pe beneficiile sănătății digestive, prin produsele din gama Activia, care evidențiază promisiunea brandului de a îmbunătăți constant bunăstarea consumatorilor.

Danone ofera și produse alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată, sub mărcile Aptamil, Milupa și Forticare, oferind soluții nutritive adaptate nevoilor specifice.

In programul socio-economic „O șansă pentru familia ta”, inițiat în 2012, în parteneriat cu Fundația Heifer și Polaris, au fost investiți 7 milioane de euro pentru a sprijini gospodarii locali și pentru a stimula antreprenoriatul.

Laptele folosit este 100% lapte românesc achiziționat de la gospodari din Zimnicea. In 2024Danone România, împreună cu partenerul local, Polaris Group care coordoneaza centrul de colectare din Zimnicea au colaborat cu autoritățile locale in vederea deschiderii unei clase specializată în mecanică agricolă la Liceul Teoretic din Zimnicea.

Clasa pregăteste 12 elevi să devină specialisti in domeniul agricol atat de necesari sectorului zootehnic. In cadrul proiectului Danone ofera anual burse de performanță și sociale în valoare de 5.000 de euro anual.

Danone România a obținut certificarea B Corp în cadrul grupului regional al Europei Centrale și de Est din care România face parte alături de Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2