Stiri

743

Danone va colabora cu un start-up pentru producția de formule nutriționale vegane pentru copii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit DairyReporter, Aptamil, companie din portofoliul Danone, a semnat o scrisoare de intenție cu Else Nutrition, un start-up care produce o formulă pentru bebeluși și copii din migdale, hrișcă și tapioca.

O schimbare în curs

Piața de formule pentru copii este dominată de formula de bovine, cu peste 90% din industrie considerandu-se că se bazează pe laptele de vacă ca ingredient principal. Restul de 10% este formula alcatuita pe baza de soia si orez.

Acest lucru se reflectă în dimensiunea formulei globale pentru sugari cu lapte de vacă, evaluată la 21,5 miliarde de dolari în 2021 și estimată să ajungă la 26,9 miliarde de dolari până în 2028, potrivit Business Research Insights.

Dar schimbarea este în curs de desfășurare pe piața de nutriție pentru copii pe bază de plante. Else Nutrition, un start-up originar din Israel, dar acum cu sediul central și listat public în Canada, produce formule pentru bebeluși și copii din ingrediente mai diverse, cum ar fi migdale, hrișcă și tapioca.

Acum, Else Nutrition a atras atenția majorului de produse lactate Danone, proprietarul mărcilor de nutriție pentru copii Aptamil și Nutricia. Cei doi au fost de acord cu o colaborare în mai multe etape care ar permite Danone să licențieze produsele Else Nutrition pentru vânzare sub propriul brand.

Beneficii generale

Prima etapă a colaborării acoperă un acord de licență, astfel încât Danone să poată realiza, comercializa și comercializa produsele Else în cadrul propriului portofoliu. În plus, părțile vor negocia „alte oportunități” dincolo de comercializarea produsului.

Un purtător de cuvânt al Danone a declarat pentru FoodNavigator că cele două părți au semnat o scrisoare de intenție „doar” la stadiu. „Scopul LOI este de a explora un potențial acord de licență, iar părțile anticipează încheierea negocierilor până în trimestrul I 2024.”

Formula 100% pe bază de plante a lui Else este bogată în „grăsimi sănătoase”, carbohidrați fără gluten și vitamine și minerale esențiale, a spus cofondatorul și CEO-ul Hamutal Yitzhak delegaților la evenimentul Future Food-Tech de anul trecut.

Scopul start-up-ului este de a imita „beneficiile generale” ale laptelui uman asupra sistemului de digestie.

„Tehnologia noastră se uită la laptele uman în ansamblu și la beneficiile acestuia. Nu încercăm să replicăm un anumit ingredient, deoarece conține sute de substanțe diferite și probabil că nu vom reuși niciodată să-l imităm complet... Deci de ce să nu ne uităm la beneficiile sale; de ce să nu te uiți la rezultat mai degrabă decât la intrare.”

Din America de Nord, în Europa

Else vinde în prezent pe piețele din SUA și Canada și chiar luna trecută și-a lansat formula pentru copii mici în Marea Britanie.

„Marea Britanie reprezintă prima noastră intrare pe piața europeană profitabilă și ne așteptăm să intrăm în alte țări europene în termen scurt”, a comentat Yitzhak la acea vreme.

Danone a făcut progrese în nutriția copiilor pe bază de plante în ultimii ani. Anul trecut, compania a lansat prima formula pentru copii Dairy & Plants Blend sub marca Nutrilon în Olanda.

Produsul a fost dezvoltat pentru a atrage părinții interesați să ofere bebelușilor lor opțiuni vegetariene și flexitare, Danone observând că consumul pe bază de plante crește în Europa.

„Am descoperit că părinții și consumatorii din Țările de Jos sunt foarte interesați de alimentele pe bază de plante”, a declarat Manuela Borella, vicepreședinte al strategiei globale pe bază de plante și accelerare a afacerii, pentru FoodNavigator

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2