Colaborarea cu Bel se inscrie in strategia noastra de a oferi consumatorilor produse sanatoase pentru intreaga familie. Bel a gasit in Danone un partener de incredere, cu o vasta experienta si o intelegere profunda a pietei produselor lactate din Romania si suntem incantati ca avem ocazia sa oferim consumatorilor romani aceste produse cunoscute si indragite la nivel international, a declarat Adrian Pascu, Danone Romania. Potrivit reprezentantilor Danone, strategia de marketing pentru produsele Bel pe piata din Romania a fost adaptata cerintelor pietei locale, din toate punctele de vedere: de la definirea sortimentelor, a layout-ului pachetelor, a spotul-ui TV si pana la pozitionarea de pret. Marca de referinta a grupului Bel, branza topita La Vache qui Rit este deja cunoscuta consumatorilor romani, fiind una dintre primele branduri internationale lansate pe piata romaneasca, la inceputul anilor `90. Kiri, branza topita portionata individual, este special conceputa pentru copii, la fel ca si gustarea Pik&Croq ce combina grisine crocante cu branza La Vache Qui Rit si Mini BabyBel, un preparat din branza naturala 100%, . Bel Group, lider mondial pe segmentul branzeturilor de marca, are 30 de subsidiare din intreaga lume, 26 facilitati de productie, circa 11.300 de angajati. Portofoliul sau cuprinde branduri recunoscute la nivel international - La Vache Qui Rit, Kiri, Mini Babybel, Leerdammer si Boursin - distribuite in peste 120 de tari, precum si 20 de branduri locale. In 2010, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 2,4 miliarde euro.