Principalul obiectiv este consolidarea brandului Delaco din toate punctele de vedere: portofoliu, distributie si comunicare. Compania vizeaza si o crestere a numarului de puncte de vanzare in care este prezenta, iar in acest sens se discuta mai multe variante de lucru cu distribuitorii locali. Prin aceste proiecte, compania isi propune o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2012. MB: Cum ati caracteriza anul 2011 din punct de vedere al rezultatelor inregistrate? D: Anul 2011 a insemnat pentru Delaco o revenire pe crestere, in ceea ce priveste cifra de afaceri si profitabilitatea. Daca 2010 a fost mult mai slab decat 2009, anul trecut am reusit sa vindem mai mult si sa inregistram o cifra de afaceri record in istoria companiei: 200 de milioane de lei, in crestere cu 20% fata de 2010. MB: Ce preconizati pentru 2012? D: Pentru acest an ne-am propus o crestere de 10%, dar atingerea acestui obiectiv depinde de foarte multe lucruri. Avem programate, in perioada urmatoare, o serie de lansari, parte din strategia de crestere pentru 2012, precum si abordarea de noi canale comerciale, cum este horeca. MB: 2011 a insemnat pentru Delaco si extinderea portofoliului de produse, precum si intrarea pe noi categorii... D: Am lansat, sub brandul Delaco, creme de branza, in doua game, pufos si cremos, fiecare dintre acestea cu cate trei arome. Lansarea cremelor de branza a fost un succes, am reusit chiar din a treia luna sa atingem o cota de piata de 9-10% pe segmentul respectiv. Mixul a fost corect, si cred ca cel mai bun, comparativ cu celelalte lansari. Partenerii nostri de afaceri ne-au ajutat foarte mult in ceea ce priveste distributia acestei game. Produsul a fost listat peste tot in retailul modern, iar in cel traditional a fost disponibil foarte repede. Cred ca am facut exact ce trebuia ca sa crestem rapid. Urmeaza sa dezvoltam in continuare categoria, ceea ce implica si lansarea unor noi variante de creme de branza, iar unul din obiectivele noastre principale este cresterea pietei de creme de branza. MB: Unde sunt fabricate cremele de branza? D: In una din fabricile grupului Bongrain. MB: Lansarea cremelor de branza a fost urmata de cascavalul pane, ocazie cu care ati intrat pe o piata noua. D: Este o categorie la care ne gandim de mai multa vreme. Am lucrat foarte mult la dezvoltarea acestui produs si, ca si in cazul cremelor de branza, am reusit sa obtinem rezultate foarte bune chiar de la lansare. MB: Ce obiective aveti cu produsul Cedar? D: Ideea de a lansa Cedar nu a venit neaparat de la ceea ce a facut competitia, ci de la cererile clientilor de horeca. Bucatari cu nume, din hotelurile mari din Bucuresti, ne-au solicitat un "cedar adevarat". MB: Urmeaza si alte produse noi? D: Tot in aceasta perioada lansam Maasdamer, un produs foarte bun, la un un pret avantajos. Am fost deja sa prezentam acest tip de branza la cei mai multi dintre buyeri si a fost agreat in totalitate. Mai sunt cateva categorii unde vom avea lansari de produse, dar deocamdata nu va pot da mai multe amanunte.