Delhaize a inaugurat la inceputul acestei saptamani o noua generatie de supermarketuri in Belgia in Wezembeek si in Braine l’Alleud. Intr-o piata foarte nervoasa unde nu se vorbeste despre pret, Delhaize a ales sa exprime valoarea. Noul concept implementat de belgieni este in acord total cu schimbarea la nivel de comunicare a retailerului, dar si cu noua sa semnatura. In plus, sloganul “Bien manger, bien acheter” (“Mananca bine, cumpara bine” n.r.) poate fi perceput ca o reintoarcere a Delhaize la fundamentele sale. Toate eforturile agresive ale retailerului pentru a fixa imaginea sa la nivel de pret au avut succes, mai ales ca lupta de duce pe terenul unui concurent organizat structural pentru a oferi cel mai bun pret, cum este Colruyt, care este si liderul pietei locale, informeaza Magazinul Progresiv. Prin acest concept de magazin, retailerul nu le propune clientilor sa cumpere mai ieftin, ci sa cumpere mai bine printr-o gama de produse mai variata, mai tentanta si mai gustoasa, iar produsele marca proprie Delhaize (in jur de 7.000 de SKU) sunt o solutie pentru consumatorii orientati catre pret. Unitatea Delhaize din Wezembeek este un magazin integrat situat pe strada Malines, intr-o zona cu potential puternic care numara insa o clientela grabita. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)