„Până la sfârşitul anului sperăm să ajungem la 40 de magazine deschise“, a spus pentru Ziarul financiar Adina Crăciunescu, fiica cea mică a directorului Dumitru Crăciunescu, implicată în business. Pe o piaţă dominată autoritar de retailerii străini, grupul Diana reuşeşte să-şi păstreze o prezenţă regională în Vâlcea, Argeş şi Gorj, iar cifra de afaceri a grupului s-a menţinut în jurul a 300 de milioane de lei în ultimii doi ani. În 2014 vânzările Diana SRL au scăzut cu 20 mil. lei faţă de 2013, arată datele de la mfinante.ro Cu o linie de tranşare şi de abatorizare pentru vită, porc şi oaie, antreprenorul îşi distribuie produsele atât în reţeaua proprie de magazine, cât şi în majoritatea marilor lanţuri de retail. „Reţeaua noastră funcţionează foarte bine, însă continuăm să lucrăm şi cu marii retaileri de pe piaţă. În prezent ne vindem produsele în Kaufland, Auchan, Billa, Metro şi Mega Image, atât sub marca lor proprie, cât şi sub brandul Diana“, a explicat Adina Crăciunescu.