Începând din 2024, Koelnmesse va adăuga un alt târg comercial în portofoliul său din Japonia. Pe lângă târgurile comerciale existente, inclusiv ISM Japan, Anuga Select va extinde domeniul de expertiză în domeniul alimentar și al foodtec al Koelnmesse.
De asemenea, va servi pentru a accesa importanta piață alimentară din Japonia și, astfel, va extinde în continuare rețeaua Koelnmesse de târguri alimentare și foodtec. Aceasta oferă clienților un nou punct de acces la sector în regiunea Asia-Pacific.
Președintele și directorul executiv al Koelnmesse, Gerald Böse, a anunțat debutul Anuga Select la o conferință de presă la Tokyo pe 17 octombrie 2022:
„Afacerea noastră în Japonia a fost întotdeauna o piatră de temelie importantă a portofoliului nostru străin. Pe lângă ISM Japan și concentrarea noastră pe segmentul gourmet, suntem foarte încântați să aducem o contribuție suplimentară clienților noștri din sectorul alimentar din Japonia cu Anuga. Selectați."
La fel ca ISM Japan, a cărui premieră a fost anunțată pentru 2023, Anuga Select se bazează pe parteneriatul strategic recent inițiat între Koelnmesse și editura comercială Japan Food Journal, care organizează deja mai multe târguri comerciale în sectorul alimentar în Japonia, inclusiv Fabex în Tokyo.
Târgurile de produse alimentare japoneze sunt considerate pe scară largă ca trendsetter și servesc drept primul port de escală al sectorului la nivel mondial pentru acces la întreaga piață asiatică.
Regiunea economică Asia-Pacific promite o creștere puternică, cu o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 6,2% în perioada de prognoză 2020-2025.
Mai mult, Japonia este a treia cea mai mare piață economică după SUA și China, cu o piață unică, foarte puternică. cultura sofisticată a alimentelor și a băuturilor.