Stiri

279

Discount pe abonament la Carrefour

autor

MeetMilk.ro

distribuie

RetailDetail informează că retailerul francez Carrefour va lansa în curând o formulă de abonament cu plată în Franța, care oferă o reducere de preț pentru toate mărcile proprii. Cu aceasta, al treilea cel mai mare comerciant cu amănuntul din Europa urmărește mai multe lanțuri de supermarketuri ale grupului Casino.

15% reducere

Începând cu 20 septembrie, Carrefour va testa noul serviciu în cele 21 de magazine din regiunea Rouen, relatează site-ul francez de vânzare cu amănuntul LSA.

Pentru o taxă lunară de 5,99 euro, clienții vor primi o reducere de 15% la toate cele 7.000 de produse private ale lanțului. Oferta poate fi combinată și cu alte oferte și bonusuri de loialitate.

Carrefour dorește să evalueze proiectul pilot la sfârșitul acestui an, având în vedere o posibilă implementare națională în 2022.

În cadrul sectorului alimentar cu amănuntul, abonamentele devin din ce în ce mai populare: acum doi ani, Casino a lansat o formulă prin care clienții puteau obține o reducere de 10% pe întreaga gamă pentru o taxă lunară de 10 euro.

Între timp, Monoprix și Leader Price, ambele făcând parte din grupul Casino, au lansat propriile formule de abonament. În Belgia, Delhaize a început un tip special de abonament - în care angajatorii oferă angajaților lor un „membru sănătos”, care se traduce printr-o reducere la produsele sănătoase.

Pentru comercianții cu amănuntul, principiul unui abonament este o modalitate ideală de a recompensa și reține clienții existenți și de a atrage clienți noi.

În afară de asta, sistemul generează, desigur, și un venit fix pentru comercianții cu amănuntul. Cu toate acestea, pentru moment, Carrefour nu intenționează să lanseze un serviciu de abonament similar în Belgia, a declarat lanțul editorilor noștri ca răspuns.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2