Tesco a concediat persoanele care se ocupau de marketingul laptelui, deoarece au folosit imaginea unor vaci de carne, în loc de vaci de lapte în reclame, informează Dairy Reporter. Oamenii au trimis mesaje pe Twitter prin care spuneau că supermarket-urile mari habar nu au de creșterea animalelor și că pe ei nu îi interesează de fermieri. Drept urmare, vaci care sunt folosite în sectorul de carne au fost folosite în diferite reclame pentru a promova faptul că Tesco a tăiat prețurile la laptele din supermarket-urile sale la prețul de 1 liră sterlină pe sticlă. Câteva dintre mesajele primite de Twitter: “Dragă Tesco, de ce ai imagini cu vaci de carne în reclama în care îți promovezi laptele ieftin?” ”Nu este nicio surpriză... marile supermarket-uri nu au habar ce înseamnă creșterea animalelor sau viața rurală”, a mai spus cineva. Sau ”Tesco arătând cum înțeleg ei agricultura- DELOC.” , a declarat alt consumator. După cum știți Tesco deja a supărat fermierii începând un război al tăierii prețurilor la lapte în supermarket, declarând că aceasta ar putea duce la tăieri de prețuri și în alte supermarket-uri sau la alte produse lactate.