Referitor la urmările scandalului aflatoxinei care a răvășit industria laptelui din România în ultimele săptămâni, Dorin Cojocaru, Directorul executiv al APRIL, a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte că imaginea acestui sector a fost afectată și pe plan extern: ”Desigur, autoritățile, presa de specialitate și, mai ales, potențialii investitori care intenționau sau intenționează să deschidă afaceri în sectorul de lapte din România, au privit cu foarte mare atenție evoluția evenimentelor din România. Aceștia din urma au devenit mai reticenți, mai rezervați, mai prudenți.Piața românească a laptelui și, în general, mediul de afaceri din România s-a dovedit a fi, în continuare, fragil, lucru remarcat și în aceste ultime două răptămâni. Or, pe un teren fragil e mai dificil să îți poți face un business plan, așa că potențialii investitori păstrează, în momentul de față, o oarecare distanță. Nu spun că renunță la ideea de a investi în România dar sunt ceva mai atenți.” Mai multe detalii pe această temă, precum și despre întregul scandal al aflatoxinei, veți putea citi în interviul eveniment pe care Dorin Cojocaru l-a acordat revistei Fabrica de Lapte, interviu care va fi publicat în ediția cu numărul 9, care va fi pe piață în foarte scurt timp, împreună cu Harta fermierilor și procesatorilor din Industria laptelui din România.