„Proiectul de lansare a apei Armonia a început în urmă cu doi ani, timp în care am făcut o serie de studii, cercetări de piață privind denumirea produsului, designul ambalajului, piața țintă vizată, dar și achizițiile logistice propriu-zise. În ceea ce privește portretul brandului Armonia, produsul este plasat în categoria premium, având o identitate predominant feminină, care transmite spiritualitate, liniște și echilibru”, a declarat Alina Marina, directorul de marketing al companiei. Zona de proveniență a apei Armonia se află în Pădurea Bogății - județul Brașov, acolo unde este și fabrica de îmbuteliere. În prezent, apa plată Armonia este disponibilă la 0.5 l, 1.25 l și 2 l. În ceea ce privește strategia de vânzare, reprezentanții Doripesco au precizat că pentru început se vor concentra către retailerii din proximitatea zonelor de relaxare și celor rezidențiale. ”Penetrarea în piață va fi etapizată dinspre regional spre național. Vom acoperi atât rețelele moderne de retail, cât și rețelele independente, dar și piața de HoReCa”, a explicat Alina Marina. Doripesco a înregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 11,2 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 10% față de anul 2013.