(Comunicat) Doripesco a participat în perioada 11-13 noiembrie 2016, la cea de-a IV-a ediţie a evenimentului „Transylvania Wine Fair”, care s-a desfăşurat la Brașov Business Park. Evenimentul s-a adresat producătorilor, importatorilor şi distribuitorilor de vinuri, băuturi alcoolice, cafea, ciocolată, accesorii și ambalaje pentru vinuri și băuturi, dar și produselor culinare complementare vinurilor. Scopul evenimentului este reprezentat de promovarea noutăților de pe piața vinului, astfel vizitatorii s-au putut delecta cu cele mai bune vinuri de pe piață și, bineînțeles, și-au putut achiziționa vinul preferat. Pe lângă degustările de vinuri, vizitatorii și-au putut încânta papilele gustative și cu preparate culinare (produse pescărești, brânzeturi, ciocolată), putând lua parte și la show-uri culinare organizate chefi renumiți ai emisiunilor cu specific (Chef Liviu Preda, Chef Florin Baki), dar și la degustări profesioniste de vinuri realizate de somelier Sergiu Nedelea și somelier Magdalena Crișan. Pentru că vinul bun se servește alături de specialități pescărești, din acest decor nu puteau lipsi delicioasele produse pescărești Doripesco. Astfel, vizitatorii au putut degusta și achiziționa unele dintre cele mai solicitate produse ale brandului Delta din Carpați – Doripesco: Salata de Icre de Crap, Pasta de păstrăv, Aperitivul de păstrăv cu migdale, Picanteria pescărească, Zacusca din pește cu ciuperci, Păstrăvul afumat, Păstrăvul ardelenesc, Batogul afumat, Novacul Afumat din Țara Bârsei, Pastrama pescărească, Rulada Păstrăvarului, Bagheta pescărească. Succesul cel mai mare l-a avut Salata de icre de crap cu o concentrație de 27 % icre de crap (aceasta fiind salata cu cel mai mare procent de icre de crap de pe piața românească, un produs 100% natural, lipsit de conservanți și cu o rețetă preluată din strămoși, cu atestat de produs tradițional), urmată de Aperitivul de păstrăv cu migdale (un produs rafinat, sănătos și foarte gustos, cu care vă puteți surprinde invitații în orice moment). Produsele Doripesco au fost apreciate și de către scriitorul Mircea Dinescu. Pentru acest eveniment, echipa de dezvoltare Doripesco a pregătit trei noi specialități pescărești: Batogul de sturion, Fileul de păstrăv cu nuci și Fileul de păstrăv cu migdale. Reacțiile vizitatorilor la degustarea acestor produse noi au fost cu adevărat inedite, spre bucuria echipei Doripesco: încântare, dorință de a le achiziționa și interesul față de locațiile în care pot găsi aceste produse. Din aceste motive, echipa Doripesco a decis că în curând va lansa aceste noi produse pe piață, mulându-se pe dorința consumatorilor. Doripesco a prezentat în cadrul acestui eveniment și unul dintre cele mai noi produse ale companiei, Armonia. Zona de provenienţă a apei Armonia este reprezentată de izvorul Valea Bogăţii, aflat în zona Pădurea Bogăţii - judeţul Braşov. Calitatea şi puritatea apei Armonia oferă, probabil, tot ceea ce avem nevoie pentru o zi plină de energie, sănătate, frumuseţe, echilibru spiritual şi linişte interioară. Consumul de peşte se află într-un trend crescător, datorită valorilor sale nutritive. Un consum ridicat de carne de peşte are un rol benefic asupra sănătăţii omului prin ajutorul pe care îl dă aceasta organismului în fortificarea lui pe de o parte, iar pe de altă parte, în minimalizarea apariţiei maladiilor cardiovasculare. Conform unor statistici mondiale, în vederea protejării sănătăţii, ar fi bine să se consume carne de peşte, cel puţin două zile pe săptămână. Carnea de peşte este unul din cele mai bogate alimente în vitamina A, în iod, fier şi săruri minerale. Totuşi nu trebuie pierdut din vedere faptul că peştele oceanic nu are prospeţimea peştelui autohton (crap, caras, novac, sânger, păstrăv), iar decongelarea repetată poate avea grave repercursiuni asupra sănătăţii noastre. În plus, datorită gradului ridicat de poluare, marea majoritate a peştilor oceanici au absorbit mercur, care la concentraţii mari devine toxic. Din acest motiv, recomandăm consumul de peşte autohton. Astfel, Doripesco a ales să facă diferenţa pe piaţa românească, adresându-se consumatorului bine informat vis-a-vis de ingredientele produselor şi care doreşte produsul mereu proaspăt. Încurajăm o alimentaţie responsabilă, iar peştele a fost şi rămâne o sursă de sănătate.