196
Potrivit DairyReporter, DuPont Nutrition & Biosciences s-a asociat cu Institutul pentru Științele Viitorului (IFTF), pentru a stimula inovația alimentară și a băuturilor care anticipează schimbări în nevoile pieței.
Prin parteneriatul cu IFTF, DuPont a declarat că își propune să accentueze capacitatea de a co-crea inovație cu clienții și de a construi pe prognoze pe termen lung de 10 ani și peste. Birgitte Borch, lider global în marketing, Food & Beverage, DuPont Nutrition & Biosciences, a declarat că previziunea IFTF va sprijini mărcile alimentare mai puternice.
„Strategiile de dezvoltare a produselor pe termen scurt sunt frecvente în industria alimentară, unde cererile consumatorilor se schimbă constant. Nu este neobișnuit ca noile lansări de alimente și băuturi să fie o reacție de genunchi la o tendință care apare din senin ", a spus Borch.
„Împreună cu IFTF, vom analiza dezvoltarea tendințelor dincolo de comportamentele consumatorilor și vom dezvolta previziuni strategice cu scenarii care au impact asupra industriei alimentare pe termen scurt și lung, pentru a-i ajuta să depășească piețele.
Acest lucru îi va ajuta pe clienții noștri să navigheze în perioade incerte și să înțeleagă impactul asupra lanțului valoric cu o viziune holistică a provocărilor și oportunităților. Munca noastră cu IFTF ne va permite să fim pregătiți cu soluțiile potrivite, tehnologia ingredientelor și conceptele de aplicație și ne va permite clienților să fie mai proactivi în strategiile lor de dezvoltare a produselor. ”
IFTF mapează driverele și semnalele pieței, oferind perspective pe termen lung asupra schimbării. Toate prognozele se bazează pe o revizuire sistematică a factorilor sociali, tehnologici, economici, de mediu și politici.
Cercetările IFTF anticipează patru megatendențe perturbatoare în următorul deceniu în industria alimentară.
„Prin parteneriatul nostru cu IFTF, putem înțelege mai bine cum vor evolua aceste tendințe în viitor”, a spus Borch.
„Aceasta este cheia construirii și menținerii succesului pe piețe în mișcare rapidă și va face din ce în ce mai mult parte din conversațiile pe care le purtăm cu producătorii de alimente.”