Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii. În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate bazate pe obiceiurile de cumpărare ale fiecărui cumpărător. Reducerile de discount pentru utilizatorii Kaufland Card pot fi combinate cu promoțiile standard și sunt oferite pe o altă categorie de produs în fiecare săptămână. Programul de loialitate Kaufland este disponibil, fie prin aplicația mobilă Kaufland - Oferte și Știri, care poate fi descărcată gratuit de la App Store și Google Play, fie printr-un card fizic, disponibil în magazine, dar care oferă acces doar la promoții generale de loialitate. Însă, prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot accesa toate promoțiile standard și de loialitate, precum și rețete, liste de cumpărături și actualizări ale comercianților cu amănuntul. Cardul de loialitate lansat de Kaufland România este primul din rețeaua internațională Kaufland, care este operată de grupul german Schwarz, și este susținută de o campanie de comunicare de 360 °. Rețea în expansiune În altă ordine de idei, la începutul acestei luni, Kaufland România și-a deschis cel de-al treilea magazin în Bacău și cel de-al 121-lea, la nivel național. Magazinul are o suprafață totală de 4.200 de metri pătrați și un spațiu comercial de peste 2.600 de metri pătrați. Noul magazin Kaufland are două caracteristici distinctive, față de celelalte magazine de vânzare din Bacău: este primul magazin care oferă clienților săi o secțiune de pește proaspăt și fructe de mare, cu 34 de produse, precum și primul dotat cu o mașină automată de reciclare pentru trei tipuri de ambalare: sticle PET (până la 3 litri), sticlă și aluminiu (până la 1 litru).