Stiri

170

EuroCommerce: În 2017, comerțul on-line din UE a cumulat 534 md. euro

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Comerțul online a continuat să crească, cifra de afaceri a comerțului electronic în Europa fiind în creștere cu 11%, până la 534 miliarde de euro, în 2017 și fiind prognozată să crească cu 13%, până la 602 miliarde de euro, în 2018.   Aceasta este una dintre multele constatări ale Raportului european privind comerțul electronic B2C 2018, care a fost lansat de EuroCommerce. Raportul prezintă principalele tendințe, cifre și cifre ale comerțului electronic și oferă perspective pentru fiecare dintre piețele de comerț electronic europene.   Marlene ten Ham, secretar general al Ecommerce Europe, a declarat: "În calitate de asociație europeană de comerț electronic, suntem încântați să vedem aceste cifre, deoarece consolidarea și promovarea vânzărilor online în Europa este misiunea noastră. Scopul nostru este de a crea condiții de concurență echitabile pentru comerțul online în țările UE și aceste date oferă o perspectivă excelentă asupra piețelor de comerț electronic din Europa și oferă informații valoroase societăților care doresc să înceapă să vândă în Europa transfrontalieră ".   Comerțul cu amănuntul online este cel mai puternic din Europa de Vest, cu aproximativ 68% din totalul cifrei de afaceri online europene. Acest lucru poate fi atribuit în special infrastructurii avansate din Occident, penetrarea puternică a internetului, un înalt nivel de încredere a consumatorilor și familiarizarea cu cumpărăturile online.   Europa de Sud, Europa de Nord și Europa de Est arată o cotă mai mică din comerțul electronic european: 12%, 8% și, respectiv, 6%. Cu toate acestea, acestea sunt regiunile cu cea mai rapidă creștere, reflectată de rata anuală de creștere a comerțului electronic în România de 37% anul trecut.   Principalele tendințe identificate în raport arată că cea mai mare piață de comerț electronic din Europa este Marea Britanie (178 miliarde euro), urmată de Franța (93,2 miliarde de euro) și Germania (93 de miliarde de euro). Marea Britanie înregistrează cel mai mare randament și în ceea ce privește E-PIB (adică cifra de afaceri a comerțului electronic / PIB = Ponderea comerțului electronic în PIB), cu o rată de 20% și o prognoză de 8% în 2018.   Raportul evidențiază, de asemenea, provocările cu care se confruntă consumatorii în momentul cumpărăturilor online. Printre plângerile principale se numără viteza de livrare (17%) și eșecurile tehnice (13%).   Performanța logistică joacă un rol crucial în succesul penetrării și integrării comerțului electronic în cadrul unei națiuni. Germania, Luxemburg, Olanda și Suedia excelează în această privință, topind lista țărilor europene în conformitate cu Indexul de performanță logistică al Băncii Mondiale, informeaza EuroCommerce.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2