Firma elvețiană Eurolactis și-a stabilit obiectivele pentru a produce lapte de măgăriță bogat nutrițional, mai accesibil consumatorilor din întreaga lume, prin lansarea versiunii UHT a Tetra Pak, informează Dairy Reporter. Eurolactis, fondată în 2007, este singura companie din lume care este integrată vertical și operează pe întreg lanțul de aprovizionare, concentrându-și producția pentru laptele de măgăriță. În prezent, compania administrează 910 măgărițe la fermele din Italia, producând aproape 60 000 de litri de lapte pe an. Până acum, Eurolactis și-a concentrat producția pe laptele praf de măgăriță. Totuși, în ultimele luni, Eurolactis a terminat dezvoltarea unui proces care păstrează beneficiile nutriționale ale laptelui de măgăriță, mărindu-i perioada de viață la raft până la 6 luni. Eurolactis încă nu a programat data lansării pe piață. Patronul Eurolactis, Pierluigi Orunesu, a declarat că inovația UHT a companiei este ”urmărtorul pas” pentru mica industrie a laptelui de măgăriță.