279
O reducere a restricțiilor legate de COVID-19 până în sezonul de primăvară / vară a ajutat cu siguranță la creșterea cererii de înghețată și deserturi congelate în 2021, potrivit unei analize efectuată de Euromonitor asupra pieței specifice din România.
Creșterea este determinată în primul rând de categoria de înghețatei cu apă, percepută ca fiind mai sănătoasă și mai răcoritoare decât înghețata de lapte
Unilever continuă să conducă în 2021, în top-ul vânzărilor, în ciuda faptului că a pierdut o cotă față de marca privată de pe canalul tradițional de retaileri.
Recuperarea de pe piața înghețatei va beneficia de reinstalarea de către consumatori a obiceiurilor de cumpărare pe măsură ce condițiile sociale revin la normal.
Extinderea comerțului cu amănuntul modern va reduce sezonul cererii de înghețată și deserturi congelate.
Înghețata cu lapte cu o singură porție, precum și deserturile lactate înghețate, conduc vânzările cu amănuntul și volumul vânzărilor pe parcursul perioadei prognozate.