Stiri

140

Evenimentele expoziționale ale anului 2016

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dezvoltarea accentuată a volumului de afaceri al companiilor românești din sectorul cărnii a îndreptățit din plin ieșirea tot mai acentuată pe piețele externe. Dar, acest lucru este aproape de neconceput fără participarea la târgurile și expozițiile de profil din străinătate, lucru de care s-au convins și procesatorii români. Dovada? La AnugaFood 2015, numărul companiilor românești a depășit orice așteptare, la standurile din complexul KolnMesse fiind nu mai puțin de 65 de firme autohtone. De aceea, vă prezentăm pe scurt cele mai importante manifesăpri expoziționale ale anului 2016, evenimente de la care, cu siguranță, firmele românești nu vor lipsi.Biofach- 10-13 februarie 2016,NurnbergCel mai mare târg dedicat agriculturii și industriei alimentare Bio își va deschide porțile în ziua de 10 februarie la Nurnberg, la standuri fiind așteptați să participe peste 4000 de expozanți. Ca de fiecare dată, cu ocazia acestui foarte important eveniment, în sălile de la MesseNurnberg se va desfășura Congresul IFOAM, la lucrări urmând să participe cei mai importanți fermieri și producători de alimente bio din lume, precum și cei mai importanți promotori ai acestor tipuri de afaceri. În principal, și ediția din 2016 va fi organizată aidoma edițiilor precedente, la standuri fiind grupate producători și companii din aceeași țară. Însă, nu vor lipsi nici secțiunile tematice: Inovații de produs, Inovații tehnologice, Sustenabilitate, New Market, Bio Private Label. Detalii despre Biofach 2016 puteți afla accesând: www.biofach.de.MDD Expo-30-31 martie 2016, ParisToți știu despre PLMA-Amsterdam, ca fiind unul dintre cele mai importante târguri destinat special producătorilor de alimente private label. Dar, la Paris, în halele de la Porte de Versailles, în zilele de 30 și 31 martie 2016, va avea loc o manifestare expozițională de aaceeași anvergură, manifestare pe care o recomandăm procesatorilor de carne din România. Fiind un târg eminamente business, firește, la standuri nu se vor discuta decât afaceri. Târgum de la Paris este structurat pe următoarele secțiuni: Distribuție alimentară și non-alimentară; Distribuție intermediară; Restaurante și hoteluri; Grupe industriale. Desigur, în cele două zile vor avea loc și simpozioane care vor acoperi teme precum ”Tendințe pe o piață globalizată”, ”Private label și condiția calității”, ”Răspunsul Private label la necesitatea sustenabilității” etc. Mai multe informații despre MDD Expo, accesând mdd-expo.comAlimentaria-25-28 aprilie 2016, BarcelonaCu 3.800 de companii expozante și 140.000 de vizitatori înregistrați la ediția precedentă, Alimentaria este, cu siguranță, unul dintre cele mai mari târguri din Europa, dar și din lume, eveniment la care companiile românești nu doar că au participat constant, în ultimii ani, dar care au avut și ocazia de a deschide noi linii de afaceri, la export. Cu siguranță, și în 2016 va fi la fel, mai ales că multe dintre firmele din România și-au trecut deja în program participarea la această expoziție. De această dată, însă, lucrurile vor sta cu totul altfel, pentru că vorbim despre o ediție specială, Alimentaria împlinind în anul 2016 40 de ani de la prima ediție. Tocmai de aceea, organizatorii promit încă de pe acum manifestări speciale, pe lângă cele devenite tradiționale și care vor acoperi toată industria alimentară. Desigur, pentru procesatorii de carne din România, de cel mai mare interes se va bucura Salonul InterCarn, de la care nu vor lipsi. Informații sup-limentare, la: www.alimentaria-bcn.comGood Food Show-20-22 mai 2016, LondraCum, anul trecut, la Good Food Show Londra, participarea companiilor din România nu a trecut neobservată, credem că și ediția din 2016 va fi o țintă utilă pentru dezvoltarea afacerilor. Cu un specific bine determinat, deschis spre contactul direct cu consumatorii, târgul londonez va reprezenta o ocazie perfectă de a testa noi produse pe un segment de piață mult diferită de cea românească. Tocmai de aceea, organizatorii au rezervat o secțiune specială, Test Eat! Totodată, atmosfera mult mai relaxată, care caracterizează suplimentar expoziția londoneză, poate însemna și încheierea de noi contracte de export în contacte business derulate inclusiv sub semnul jovialității. Secțiunile principale ale târgului sunt: Healty Food, Sugar Free, Vitality, 5 A Day, Fuel for Fitnes și Good Food Clean & Lean. Detalii suplimentare, pe www.bbcgoodfoodshow.com.SIAL- 16-20 octombrie, Paris Cel mai important eveniment expozițional dedicat industriei mondiale de food, este, cu siguranță, SIAL-Paris, târgul urmând să se desfășoare între 16 și 20 octomrbie. Ediția din 2016 va fi dedicată exclusiv inovației, sub toate aspectele sale: de produs, tehnologic, de marketing etc. De altfel, genericul ediției din 2016 va fi ”Le redez-vous mondial de l'innovation alimentaire". O secțiune  distinctă va fi, totuși, rezervată producătorilor agricoli, Salonul acestora purtând denumirea de ”World's AgriFood Players”. Totodată, evidențiem alte două secțiuni: ”Explore new markets” și ”Trens and innovations Connection”. Cu totul, însă, SIAL va organiza nu mai puțin de 20 de saloane specializate. Firește, nu va lipsi Salonul Cărnii. Informații suplimentare despre acest târg, accesând www.sialparis.com.Hi Europe & Ni- 29 noiembrie-1 decembrie 2016, FrankfurtCu denumirea sa completă Healt Ingredients Europe & Natural Ingredients, târgul care va avea loc la finalul anului 2016 la Frankfurt va fi, potrivit organizatorilor, cel mai important eveniment dedicat materiilor prime și ingredientelor pentru Industria alimentară din Europa, și nu numai. La standuri vor expune cei mai importanți furnizori de materii prime și ingrediente destinate fabricării alimentelor. Definită chiar din denumire, spre zona ”clean & healt”, manifestarea de la Frankfurt va oferi o largă paletă de soluții pentru companiile care doresc să producă alimente sănătoase, din categoria premium. Fiecare zi va fi marcată de comunicări științifice și de simpozioane, dar, notăm secțiunea ”Soluții personalizate d marketing”, dedicată producătorilor și furnizorilor sau distribuitorilor de ingrediente. Informații detaliate, pe hieurope.ingredientsnetwork.com

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2