Targul, care a avut ca titlu generic Date the future, a reunit peste 5.000 de expozanti, furnizori de utilaje din domeniul procesarii laptelui dar si al celorlalte zone ale industriei alimentare. Manifestarea s-a derulat sub semul inovatiei. Perimetrul expozitional a fost organizat pe urmatoarele categorii: tehnologii de baza, tehnologii de procesare a laptelui, tehnologii de procesare a carnii, panificatie, legume-fructe, confort alimentar, delicatese, inghetata, bauturi, esente si arome, cafea, ceai si tutun, echipamente de testare si laborator, green label. In numeroasele intalniri pe care reprezentantii revistei noastre le-au avut cu manageri ai firmelor expozante, acestia au prezentat portofoliul agentiei infoALIMENT, magazinul lunar Fabrica de Lapte dar si industria alimentara din Romania, multe companii declarandu-se dispuse sa testeze piata romaneasca. Reprezentantii companiilor care, deja, opereaza in Romania, precum Tetra Pak, GEA, DCW etc., au declarat ca doresc extinderea prezentei lor pe piata romaneasca de profil. Reprezentantii revistei Fabrica de Lapte si ai agentiei infoALIMENT au avut o intalnire cu doamna Corinna Mülstegen, manager al departamentului de Comunicare al Anuga FoodTec, convenindu-se ca agentia noastra sa devina, inca de la prima manifestare viitoare, partener media. In paginile editiei cu nr. 4 a revistei Fabrica de Lapte vom reveni cu o ampla relatare.