247
Când pandemia bolii Coronavirus (COVID-19) a început în martie 2020, personalul din logistica alimentară a crezut că firmele își vor pune inițiativele de sustenabilitate în așteptare, pentru a combate mai bine virusul.
Cei trei mari câștigători
Drept urmare, Food Logistics a acordat premiile pentru cele mai eco-firme de logistică din lume. Clasamentul celor trei locuri este următorul:
Locul 1: A. Duie Pyle -Transport maritim, aerian, feroviar și auto
Locul 2: Alliance Shippers Inc. Alliance 3PL- Combustibili alternativi, energie ecologică, facilități de design, soluții ecologice de refrigerare și tehnologii IT.
Locul 3: Americold-Combustibili alternativi, energie, iluminat ecologic, soluții de refrigerare, gestionarea apei, transportul ecologic al produselor agroalimentare crude.
Accentul pe sustenabilitate
Dar, s-a întâmplat opusul. De-a lungul acestui ultim an, companiile au mutat sustenabilitatea în partea de sus a listelor de sarcini, iar eforturile schimbă industria lanțului de aprovizionare în bine.
Premiul „Logistica alimentară de top pentru furnizorii verzi” recunoaște furnizorii de logistică terță parte (3PL), furnizorii de transport, furnizorii de depozite frigorifice, companiile de tehnologie și multe altele ale căror produse, servicii sau conducere exemplară îmbunătățesc durabilitatea în industria alimentelor și băuturilor reci.
"Valorile oamenilor devin din ce în ce mai infuzate în obiceiurile lor de cumpărare, pe măsură ce consumatorii se gândesc mai mult la echilibrarea a ceea ce cumpără și la modul în care își petrec timpul cu problemele globale de sustenabilitate", a declarat Jill Standish, director general și șef Accenture, într-un comunicat de presă.
„Acest lucru necesită ca comercianții cu amănuntul să fie autentici și să acorde atenție la ceea ce îi pasă cu adevărat fiecărei comunități pe care le deservesc. Nu mai este suficient ca mărcile să vorbească doar despre responsabilitate; trebuie să adopte practici de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), valorificând tehnologie pentru a genera rezultate în întreaga lor operațiune, de la construirea unor lanțuri de aprovizionare mai durabile până la echiparea forței de muncă pentru un nou mediu. ”
Pandemia a schimbat modul în care consumatorii privesc durabilitatea acum. Conform studiului Accenture, două treimi (65%) dintre consumatori consideră că guvernul ar trebui să introducă legislație pentru a promova „consumul conștient”, cum ar fi taxarea pentru pungi de plastic (accesați pagina __ pentru a afla mai multe despre tendințele și soluțiile de ambalare durabile) .
Un consum mai conștient
Raportul a constatat, de asemenea, că 69% dintre consumatori consideră că mărcile de consum ar trebui să faciliteze consumul mai conștient.
Cu toate acestea, 37% din deșeurile alimentare provin din propriile case, a declarat Andy Harig, vicepreședinte fiscal, comerț, sustenabilitate și elaborarea politicilor la FMI-The Food Industry Association, în timpul unui episod al unui L.I.N.K. podcast.
„Dacă te uiți la un fel de afaceri cu care se confruntă consumatorii, comerțul cu amănuntul și restaurantele reprezintă aproximativ 28% din totalul deșeurilor alimentare, producând aproximativ 14%. Fermele reprezintă aproximativ 20% din totalul pierderilor de alimente din Statele Unite.
Deci, este foarte important ca fiecare dintre aceste sectoare să își abordeze problemele, care sunt unice pentru fiecare sector. De asemenea, este important ca întregul lanț de aprovizionare, de la fermă la furcă, să abordeze problema pe scară largă și să găsească parteneriate și modalități de a colabora pentru a aborda problema ”, explică Harig.
Între timp, J.B. Hunt Transport Services a colaborat cu Universitatea din Arkansas în decembrie 2020 pentru a spori gradul de conștientizare în domeniul transporturilor și logisticii, explorând noi soluții durabile pentru a aborda provocările actuale și potențiale din industrie.
Fondul de cercetare, inovare și educație pentru gestionarea lanțului de aprovizionare durabilă al companiei va ajuta la susținerea activităților educaționale care se referă la practicile de afaceri durabile.
Cele mai importante tendințe de durabilitate în 2021
Mai mult, mai multe state au fost de acord să participe la Programul de inițiativă pentru transport și climă (TCI), un plan de plafonare și investiții care vizează modernizarea transportului în regiunea nord-estică și a Atlanticului de mijloc.
Programul își propune să reducă poluarea cu carbon și să ofere finanțare critică pentru soluțiile de transport în zonele urbane, suburbane și rurale.
Chiar și într-o lume post-COVID-19, companiile vor continua să acorde prioritate sustenabilității. Toate aceste practici ajută companiile să se pregătească mai bine pentru viitor - orice ar putea presupune aceasta.