232
Una dintre cele mai mari companii de mezeluri românești, Fox, a venit cu un plan cu adevărat ambițios: redenumirea întregii categorii.
Așa a apărut CrenFOX. E mult mai clar, mai simplu, și mai gustos, susține compania care a demarat recent o campanie de promovare a acestei game de produse.
Campania a început printr-un spot care suprinde o felie din viața ușor atipică a familiei, dar cu toate metodele obișnuite de consum. Spotul TV are în centru și această dilemă gramaticală, rezolvată diplomatic de către tată. Va urma o campanie intensă, care nu se va rezuma doar la TV și online.
"Avem mare încredere în CrenFOX că va deveni un reper în piață și categorie. Intenționăm să îl ducem cât mai aproape de clienții nostri, prin materiale promoționale și campanii de comunicare dedicate. Campania este gandită la nivel integrat și cuprinde un mix de marketing surprinzător.
CrenFOX va fi remarcabil, așa cum obișnuiesc să fie spoturile Fox", susține doamna Andreea Toader (Marketing Manager Fox).
FOX este una din cele mai mari companii din industria de procesare a cărnii din România, aflându-se pe podiumul producătorilor naționali de mezeluri.
După mai bine de două decenii de creștere organică, de la începutul activității în 1992, FOX, având sediul în București, reunește în prezent peste 1.000 de angajați și 7 platforme logistice de distribuție la nivel național.
Conștienți de importanța impactului proceselor de producție industrială asupra mediului, investesc continuu în tehnologie și utilaje de ultimă generație, care folosesc un consum redus de energie și apă.