FrieslandCampina România își consolidează departamentul de Dezvoltare a relației cu fermierii în vederea asigurării succesului programelor sale adresate fermelor din Ardeal,inaugurând Departamentul de Dezvoltare a relației cu fermierii, care va fi condus de către Laurențiu Gioroc. Departamentul de Dezvoltare a relației cu fermierii are rolul de a monitoriza implementarea programelor de dezvoltare a fermelor din Ardeal care furnizează laptele pentru brandul Napolact și creșterea sustenabilă a rețelei de ferme partenere a FrieslandCampina România. Laurențiu Gioroc, 39 de ani, anterior Marketing Manager, este cel care a preluat din luna noiembrie conducerea departamentului de Dezvoltare a relației cu fermierii. El este licențiat în Drept și are un Executive MBA în management și marketing. Și-a început cariera în vânzări în anul 1997, iar în 2001 s-a îndreptat către marketing, acumulând până în prezent 19 ani de experiență în industria FMCG și industria tutunului. S-a alăturat echipei FrieslandCampina începând cu ianuarie 2013, din poziția de Marketing Manager pe categoria brânzeturi. Printre proiectele în care este implicat departamentul Dairy Development se regăsește programul de dezvoltare a relației cu fermierii parteneri din Ardeal, care asigură laptele pentru producerea gamei Napolact, și încheierea de noi parteneriate cu fermierii din zonă. Acest parteneriat include programe de pregătire pentru fermieri, pe diverse teme de interes pentru aceștia, cum ar fi: creșterea calității și cantității laptelui furnizat de ferme, scăderea costurilor pentru fermieri, creșterea numărului de vaci per fermă până la o dimensiune optimă pentru a asigura sustenabilitatea acestora pe termen lung și reducerea pierderilor. Laurențiu Gioroc conduce echipa de experți “Meșterii Laptelui” care a fost formată pentru a deveni liantul dintre companie și fermieri. Membrii acestei echipe furnizează fermierilor informațiile și sprijinul necesar pentru a îmbunătăți procesele din cadrul fermelor și gestionează programele de training. “Departamentul își propune să sprijine fermierii în mod proactiv și în același timp să extindă lista de ferme partenere care contribuie la dezvoltarea brand-ului Napolact, cel mai important brand din portofoliul nostru. Departamentul se va asigura că partenerii noștri fermieri au acces la resurse și cunoștințe de ultimă generație,” a declarat Laurențiu Gioroc, manager departament Dezvoltare a relației cu fermierii. Despre FrieslandCampina România FrieslandCampina România este parte din compania olandeză FrieslandCampina, organizație cu tradiție în colectarea laptelui și fabricarea de produse lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, iaurturi de baut si unt, FrieslandCampina România colectează laptele de la o rețea extinsă de fermieri din Ardeal.