188

Germania: diferentieri in politica de brand privat

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lansate pe piata pentru a face fata fata discounterilor, pe langa brandurile proprii, strategiile structurate pe nivele de pret preocupa operatorii germani de supermarketuri si hipermarketuri.

Conform revistei Moder Buyer, piata ofera o varietate intre gamele de reataileri, uneori la aceleasi preturi. Cu toate acestea, unele produse sunt cu adevarat unice, prezentate intr-o singura gama. Produsele organice reprezinta o astfel de exceptie, ultimul venit pe acest segment fiind Kaufland care, in luna mai 2010, a lansat gama K-Bio ce ingloba la inceput aproximativ 100 de produse, vandute zilnic la preturi minimale. Acestea reprezinta doar o mica parte din portofoliul produselor organice al companiei, care ajunge la circa 1.000 de articole de firma. K-Bio cuprinde lapte si produse lactate (branzeturi semi-tari si ambalate, Camembert, branza alba, mozzarella). Se remarca, pe langa prezenta produselor etnice, organizarea de evenimente cu aceasta tematica. Real a oreganizat, de exemplu, Zilele produselor italiene, impreuna cu Institutul Italian de Comert Exterior cand, printre altele, au comercializat o gama variata de branzeturi. (TS)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2