Noua achiziție îmbunătățește expertiza GfK în paneluri digitale și prezența în America Latină, Spania și Portugalia. Acoperirea businessului Netquest devine globală. Extinderea soluțiilor GfK Crossmedia Link în America Latină prinde avânt. Nurnberg, 18 februarie 2016 - GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea adhoc, cu o prezență puternică pe piețele din Spania, Portugalia și America Latină. Contractul a fost semnat la începutul lunii februarie și include, de asemenea, filiala Wakoopa, un important furnizor de tehnologie de măsurare comportamentală pasivă pe mai multe dispozitive. În urma acestei tranzacții, GfK va beneficia de implementarea noilor paneluri digitale și de extinderea panelurilor existente la nivel mondial. În egală măsură, GfK își va extinde mai rapid soluția Crossmedia Link în țările Americii Latine, iar acoperirea afacerilor Netquest și Wakoopa devine globală. Netquest este cel mai important furnizor de paneluri digitale de înaltă calitate pe mai multe dispozitive și de date privind comportamentul consumatorilor în Spania, Portugalia și America Latină, acoperind 21 de țări în total. Proprietatea lor tehnologică include soluții lider de cercetare online în America Latină și o ofertă de paneluri online de cea mai bună calitate (certificată ISO). Prin filiala sa, Wakoopa, compania oferă și un software de monitorizare, servicii tehnologice și suport în colectarea de date comportamentale pe mai multe dispozitive - toate disponibile la nivel global. Matthias Hartmann, CEO GfK, comentează: "Suntem încântați de acest nou pas în călătoria noastră digitală și așteptăm cu nerăbdare să îi primim pe toți angajații Netquest și Wakoopa în cadrul GfK. Ambele companii împărtășesc aceeași viziune strategică - datele comportamentale măsurate în mod pasiv, combinate cu alte surse de date, vor fi esențiale în oferirea de soluții lider în industrie pentru clienții din întreaga lume. Vom îmbina expertiza puternică în paneluri digitale a companiei Netquest cu soluțiile noastre, inclusiv cu tehnologia Nurago deja existentă. Tranzacția ne oferă oportunitatea de a ne sprijini mai bine clienții, dar și de a crește armonios în arena digitală." Germán Loewe, CEO Netquest, adaugă: "Această preluare pune bazele unui parteneriat excelent pentru transformarea afacerii noastre într-una cu adevărat globală. Cu ajutorul rețelei și a resurselor GfK, vom continua să ne dezvoltăm și să livrăm soluții excelente din punct de vedere calitativ pe paneluri digitale. De asemenea, ne așteptăm la o mai bună deservire a clienților internaționali în economia digitală în continuă dezvoltare. Sunt mândru că tehnologia și soluțiile Netquest și Wakoopa și-au găsit locul în impresionantul portofoliu deținut de GfK." Noul business achiziționat va fi integrat în sectorul GfK Consumer Experices, iar GfK intenționează să extindă activitățile curente ale Netquest și Wakoopa la nivel global. În același timp, tehnologiile companiei și abilitățile echipei sale vor consolida portofoliul digital GfK. De exemplu, un beneficiu cheie al achiziției este posibilitatea imediată de a extinde soluția GfK Crossmedia Link în piețele pe care Netquest activează în prezent. Cu peste 1,3 milioane de consumatori în panelurile sale din America Latină, Spania și Portugalia, Netquest deservește în primul rând companii de cercetare de piață, mari corporații din diferite industrii și companii media. Netquest va continua să funcționeze sub același nume. Netquest a fost înființată în anul 2001 și are sediul central în Barcelona, dar are sucursale și în Madrid, Lisabona, Mexic, Sao Paolo, Santiago de Chile, Bogota, și New York. Filiala Wakoopa se află în Amsterdam. În total, compania are în prezent 220 de angajați. Despre GfK GfK este sursa de încredere pentru informații relevante privind piețele și consumatorii. Prin GfK, compania de cercetare a pieței își ajută clienții în luarea deciziilor potrivite. GfK dispune de o experiență îndelungată în ceea ce privește colectarea și evaluarea de date. Peste 13.000 de experți îmbină cunoștințele globale cu analizele piețelor locale din peste 100 de țări. Folosind tehnologii inovatoare și metode științifice, GfK preschimbă volume mari de date în informații inteligente. Astfel, clienții GfK reușesc să își mărească competitivitatea și să îmbogățească viața consumatorilor. Pentru mai multe informații, vizitați www.gfk.com/ro. Urmăriți-ne pe Twitter: www.twitter.com/GfK.