De altfel, retehnologizarea se va afla în centrul temelor EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care va avea loc în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, în programul evenimentului urmând să fie susținute numeroase prezentări tehnologice. În acest sens, reamintim că Partener Premium al evenimentului va fi GEA Group Aktiengesellschaft, unul dintre liderii mondiali în domeniul tehnologiei alimentare. Semne bune pentru economie Potrivit Gfk, veștile bune de la finalul anului 2014: evoluția pozitivă a salariilor și scăderea ratei inflației în comparație cu anul anterior au condus la creșterea puterii de cumpărare. Aceste tendințe au un impact sesizabil și în business. Cifrele pentru piețele monitorizate de GfK: FMCG și electro-retail sunt promițătoare. Piața bunurilor de folosință îndelungată a încheiat ultimul trimestru cu o valoare a vânzărilor de 723 milioane euro – o creștere de aproape 14%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013. În același timp, studiile GfK care monitorizează consumul casnic arată o creștere în valoare cu 2% a coșului de cumpărături pentru produsele FMCG anul trecut față de 2013. Un alt fel de a cheltui Climatul este favorabil pentru consum. Venitul extra pe gospodărie are șanse mai mari să fie cheltuit, decât să fie destinat economisirii. Chiar și cu un buget de cheltuieli mai mare, consumatorii vor continua să se concentreze pe strategii de prioritizare a achizițiilor pentru a exploata la maximum finanțele de care dispun. Indicatorul de încredere a consumatorului raportat de GfK România către Comisia Europeană are de asemenea o evoluție bună, alături de alți indicatori care măsoara percepțiile față de viitor. Previziuni pentru 2015 Impactul acestor trenduri în evoluția piețelor analizate, precum și principalii indicatori macro-economici, sunt detaliate în cel mai recent raport GfK Pulse pentru primul trimestru al anului 2015. Raportul realizat de GfK România este un sumar pentru manageri care cuprinde informații integrate din surse multiple:
Despre GfK Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de 19,2 milioane euro în 2013. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences. GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor. Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.gfk.com/ro sau urmăriţi GfK pe Facebook: https://www.facebook.com/gfkromania.