223

”Got Milk?” devine New Milk Life

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In California anului 1993 se nastea sloganul "got milk?", creat de agentia Goodby Silverstein & Partners pentru organizatia California Milk Processor Board. Pentru ca laptele se scurgea rapid din preferintele americanilor, trebuia gasita o solutie pentru revitalizarea industriei laptelui. A venit camuflata in cele doua cuvinte, care fac parte acum din mentalul colectiv american. 21 de ani a tronat ”got milk?”in campaniile care incurajeaza consumul de lapte. Incepand cu 24 februarie, sloganul este altul: Milk Life da tonul noii directii de comunicare. In 1995 industria laptelui din America a preluat sloganul ”got milk?”, promovandu-l la nivel national. In 2014, MilkPEP (Milk Processor Education Program) schimba mesajul: de la intrebarea aflata timp de doua decenii pe buzele tuturor (inclusiv ale celebritatilor, care si-au infrumusetat buza superioara cu o mustata de lapte din 2011 incoace), se trece la promovarea calitatilor nutritionale ale lactatelor, informeaza Iqads.ro În ediția următoare a revistei Fabrica de Lapte veți citi un amplu material legat de această temă, în condițiile în care noua campanie din Statele Unite este pusă în strictă concordanță cu noile strategii de fructificare a proteinelor din lapte.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2