Compania actualizează progresul privind inițiativele ESG ș extinderea tabloului său de bord ESG, inclusiv două noi obiective de siguranță publică.
Raportul evidențiază rolul cheie pe care logistica îl joacă în sprijinirea clienților
din întreaga lume să își îndeplinească propriile obiective ESG
GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), cel mai mare furnizor de servicii de logistică contractuală dedicata din lume, a anunțat lansarea raportului ESG 2022. Raportul prezintă un nou "ESG Scorecard" extins, cu șase obiective globale legate de aspecte ESG importante ale GXO și două noi obiective de siguranță publică.
"Suntem încântați să continuăm să împărtășim progresele înregistrate de GXO în ceea ce privește facilitarea economiei circulare și modalitățile inovatoare prin care ne ajutăm clienții să își atingă propriile obiective ESG", a declarat Malcolm Wilson, director executiv al GXO.
"Raportul din acest an introduce noi obiective ESG de amploare, axate pe aspectele cele mai importante pentru afacerea noastră și pentru oamenii noștri. De asemenea, am anunțat noi obiective de siguranță în toate regiunile, pe măsură ce ne continuăm călătoria către excelența operațională."
Raportul ESG al GXO oferă părților interesate o resursă accesibilă pentru a afla mai multe despre eforturile ESG ale companiei și pentru a urmări progresele înregistrate în atingerea obiectivelor. Punctele de atracție din 2022 includ:
- O reducere de 17,4 % a emisiilor din domeniul de aplicare 1 și 2 din 2019
- Mai mult de 1,2 milioane de ore de formare și dezvoltare oferite membrilor echipei, ca parte a construirii unui loc de muncă care are grijă de membrii echipei și îi dezvoltă;
- Lansarea Codului de Conduită al Partenerilor de Afaceri ai companiei pentru a gestiona mai bine comportamentul etic în lanțul său de aprovizionare.
Raportul 2022 introduce, de asemenea, obiective legate de valoarea numărul unu a GXO - siguranța. Pornind de la recordul său de siguranță de referință în industrie, compania își stabilește obiective folosind cea mai reprezentativă normă regională pentru a-și accelera călătoria pe calea spre excelență operațională:
- În cadrul operațiunilor din America și Asia-Pacific, reducerea ratei totale a incidentelor înregistrabile (TRIR) cu 15% față de nivelul de referință din 2022.
- În operațiunile din Marea Britanie și Europa, reducerea ratei incidentelor cu timp pierdut (LTIR) cu 15% până în 2027 față de nivelul de referință din 2022.
Meagan Fitzsimmons, Chief Compliance and ESG Officer al GXO, a declarat: "GXO se angajează să ofere rezultate excepționale pentru clienții noștri, urmărind în același timp prioritățile noastre ESG și permițându-le clienților noștri să își atingă propriile obiective. GXO se angajează să facă afaceri în mod corect și credem că aceasta este cea mai bună modalitate de a avea un impact pozitiv asupra oamenilor, partenerilor și planetei noastre."
În 2022, GXO și-a menținut ratingul ESG de top "AA" din partea MSCI și a fost numită una dintre cele mai responsabile companii americane de către revista Newsweek. La începutul acestui an, Diversity First a recunoscut GXO ca fiind una dintre cele mai bune 50 de companii din SUA pentru eforturile sale de a "crește gradul de conștientizare a valorii diversității, a echității, a incluziunii și a apartenenței pentru schimbarea socială".
Pentru a descărca o copie a raportului ESG al GXO, faceți clic aici.
Despre GXO Logistics
GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO) este cel mai mare furnizor de servicii de logistică contractuală exclusivă din lume și beneficiază de creșterea rapidă a comerțului electronic, a automatizării și a externalizării. GXO se angajează să ofere un loc de muncă diversificat, de clasă mondială, pentru peste 130.000 de membri ai echipei în peste 970 de unități care însumează aproximativ 200 de milioane de metri pătrați.
Compania colaborează cu cele mai importante companii de top din lume pentru a rezolva provocările logistice complexe cu soluții avansate din punct de vedere tehnologic pentru lanțul de aprovizionare și comerț electronic, la scară largă și cu rapiditate.