647
Capacitățile de top în domeniul reparațiilor de produse electronice de consum se extind în Europa și America de Nord.
GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale dedicate din lume, a anunțat astăzi rebranduirea globală a serviciilor sale de reparații pentru produse electronice de larg consum, inclusiv a activităților obținute prin achiziția Clipper - ServiceCare, RepairTech și CE Repair Services - sub denumirea GXO ServiceTech, precum și planurile sale de extindere a dimensiunii și a domeniului de aplicare a ofertei de servicii în Europa și America de Nord, inclusiv în Franța, Italia, Polonia și SUA.
GXO ServiceTech face parte din capacitățile de logistică inversă ale GXO, care au înregistrat o creștere organică de 18% în primul trimestru al anului 2023.
"Capacitățile tehnice de reparații pe care le-am dobândit prin achiziția Clipper conferă GXO o expertiză de neegalat în sectorul serviciilor de service pentru electronice de consum", a declarat Richard Cawston, președinte, Europa, GXO.
"Reunirea tuturor serviciilor noastre de reparații electronice sub denumirea GXO ServiceTech ne oferă o bază extraordinară de la care să ne extindem strategic oferta de servicii și piețele pe care le deservim."
GXO ServiceTech operează în prezent din mai multe locații din Marea Britanie, Belgia, Germania, Luxemburg și Olanda, onorând comenzi, reparații și retururi direct la consumator și pe piața de retail. În 2022, GXO ServiceTech a reparat peste 1,5 milioane de dispozitive electronice de consum, inclusiv laptopuri, televizoare, ecrane și dispozitive mobile și de gaming, precum și aparate electrocasnice.
Acreditările sale cu producătorii de top asigură clienților reparații acreditate, folosind piese originale și software și instrumente de diagnosticare aprobate.
Oferta GXO ServiceTech include:
Reparații, recondiționări, upgrade-uri și gestionarea retururilor
Gestionarea garanțiilor
Stergerea datelor și eliminarea în siguranță a acestora
Depozitare, logistică și livrare
Eliminări și revânzări certificate
"De mai bine de două decenii, oferim o soluție end-to-end unică și de neegalat, care este la mare căutare", a declarat Richard Costello, director general al GXO ServiceTech. "În condițiile în care ratele de retur din industrie sunt de 40%, expertiza noastră în domeniul retururilor B2B și al serviciilor B2C pentru retaileri și producători generează beneficii semnificative pentru clienții noștri și contribuie la promovarea unui lanț de aprovizionare mai sustenabil din punct de vedere ecologic.
Reunirea capabilităților GXO și a acestor unități de business într-o singură ofertă ne oferă capabilități, acoperire și capacitate pe care puțini le pot egala."
GXO ServiceTech va lansa o campanie de marketing și un site web în al treilea trimestru. Nu există nicio schimbare pentru clienții actuali.
Pentru a viziona un scurt videoclip despre capacitățile GXO ServiceTech, faceți clic aici.