219
Conform Revista Piata, Hamé Romania a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei Porcul albastru, una dintre cele mai cunoscute creatii publicitare de la inceputul anilor 2000. Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in anul 2007 in portofoliul Hamé Romania. Comunicarea neconventionala a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni, cu un ritm de viata alert, care apreciaza retetele traditionale regasite in gustari accesibile si rapide. Brandul a beneficiat de retete, ambalaje si design create in specificul anilor care l-au consacrat pe piata romineasca. Relansarea gamei Antrefrig, impreuna cu inovatiile Hamé in termeni de retete si ambalaje, au determinat o crestere a vanzarilor firmei cu 58% (in euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeasi perioada a anului anterior. Mai important, compania a reusit sa depaseasca, in mod consistent (double digit), vanzarile aferente primului trimestru din anul 2008 – cel mai bun al firmei de pana acum si un an de reper pentru toata industria de profil. Cresterea se datoreaza in primul rand relansarii Antrefrig, dar si vanzarilor obtinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pateurile si conservele de carne Hamé si produsele de import: conserve de peste si de fructe. Gama de produse Hamé se diferentiaza prin retete si ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criza, dar, in special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.