Stirieye

418

Hipermarket-urile din Grecia grav afectate de scăderea cruntă a consumului
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Primele trei luni ale acestui an reprezintă unul dintre cele mai slabe trimestre din istorie pentru supermarketurile din Grecia, vânzările scăzând cu aproape 8% faţă de perioada similară din 2015, scrie Kathimerini.   Declinul nu este rezultatul unor reduceri mari de preţuri, datele sugerând, din contră, o creştere modestă. Principalul motiv este scăderea cererii. Consumatorii cheltuie acum mai puţin până şi pentru produse de strictă necesitate.   O analiză a firmei de cercetare a pieţei IRI arată că trendul descendent care a început în a doua jumătate a anului trecut a luat amploare în primul trimestru din 2016. Vânzările au scăzut în valoare  cu 6% în ianuarie faţă de aceeaşi lună din 2015, cu 8,3% în februarie şi cu 8,8% în martie.   În volum, declinul este şi mai accentuat. În acest sens, în martie vânzările supermarketurilor s-au redus cu 13,5%, în februarie cu 11,7%, iar în ianuarie cu 11,2%. Cea mai puternică scădere, în perioada analizată, au înregistrat-o vânzările de alimente: -8,4% în valoare şi -13% în volum. (În imagine, un magazin din Grecia; Foto Daily Mail-6 iunie 2016)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.