253
După cum anunță compania, Hochland a schimbat strategia de comunicare apelând la Cheil-Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei americaneCheil Worldwide, care a câștigat recent pitchul de comunicare in-store pentru această firmă.
Agenția va demara noul parteneriat cu implementarea comunicării integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème în toate rețelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket și traditional trade partenere ale producătorului german.
Cheil va dezvolta toate activările de brand și proiectele speciale din instore, precum și toată signalistica la raft.
Gama Hochland Crème, acum într-un nou ambalaj, dar cu același gust, este cea care întregește portofoliul Hochland.
Este o cremă de brânză deosebit de fină și foarte fresh, din lapte de vacă pasteurizat. Potrivită pentru rețete versatile, simple și practice, crema de brânză Hochland Crème este disponibilă în patru sortimente diferite – clasic, cu verdeață, cu castraveți și cu șuncă.