Stiri

152

Hochland a lansat proiectul Sandvisfest

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Prima colaborare dintre Minio Studio si Hochland s-a materializat intr-o ampla campanie promotionala, derulata in lunile octombrie si noiembrie la nivel national. Sandvisfest a fost solutia oferita de Minio de a scoate sandvisul din rutina diminetii. Daca burgerul este cool, cu siguranta si sandvisul poate fi. Mai ales ca, tehnic, chiar si burgerul este un sandvis.    Sandvisfest este un proiect plin de voie-buna si culoare, care a invitat consumatorii sa redefineasca sandvisul clasic, oferindu-le 10 noi retete, creative si apetisante. Acestea au fost realizate si live, in magazine, de catre bucatari profesionisti.   Pornind de la aceasta componenta-cheie, Sandvisfest s-a dezvoltat ca o campanie integrata. Mesajul a fost sustinut de materiale de comunicare in-store, de un spot TV, un website dedicat, comunicare online si proiecte de media speciale. Minio a realizat conceptul si creatia pentru toate canalele, asigurand si coordonarea implementarii in magazine.   "Sandvisfest este un proiect provocator, in care am putut sa demonstram o creativitate aplicata. Am transformat clasicul stand de sampling din magazine intr-un food-truck, am eliminat eterna tragere la sorti si am inlocuit-o cu un mecanism online care te anunta pe loc daca ai castigat sau nu.   Trebuie sa spun ca am fost incantati de curajul aratat de echipa Hochland in aceasta campanie si de faptul ca au acceptat multe dintre propunerile transmise. Faptul ca au avut atata incredere sa se lase pe mainile noastre ne-a responsabilizat enorm. Speram sa vedem Sandvisfest tot mai amplu, an de an.", a declarat Ioana Mucenic (CEO Minio), citat de Iqads.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2