Nume de prestigiu pe piața lactatelor din România, un model de eficiență și calitate, compania Hochland nu va lipsi de la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2023, care își va desfășura cea de-a XII-a ediție la Poiana Brașov, în zilele de 29 și 30 mai. Iată mesajul Hochland:
”Bucuria gustului împreună
Face orice masă mai bună
Hochland România sărbătorește anul acesta 25 de ani de la deschiderea operațiunilor din România, când a achiziționat prima fabrică, cea din Sighișoara, unde a început producția de Brânză Topită. Cu acest prilej, în perioada aprilie-iunie, am lansat o campanie de comunicare la nivel național cu scopul de a încuraja oamenii să ia masa împreună cu cei dragi.
Prin sloganul special creat cu ocazia aniversării celor 25 de ani, „Bucuria gustului împreună”, punem în valoare ingredientul secret care transformă o masă simplă într-un moment special: Împreună.
Pentru a transmite mesajul către cât mai mulți români, comunicarea aniversară este prezentă pe toate canalele media și în magazine, abordând două strategii principale: comunicarea de brand și comunicarea promoțională.
Mesajele campaniei sunt adaptate și transmise prin diverse mijloace,inclusiv spoturi TV și radio, panouri stradale și conținut digital, proiecte speciale, dar și promoții, materiale de vizibilitate și pachete promo dedicate în magazine.
În ceea ce privește campania promoțională, dorim să oferim tuturor consumatorilor șansa de a câștiga un premiu mare în valoare de 25.000 euro sau unul dintre cele 225 de premii destinate să facă mai frumoasă masa împreună cu cei dragi.
În spiritul acestei campanii, Hochland vă invită să vă bucurați de mesele împreună cu cei dragi cu orice ocazie.
Pașii care ne-au adus aici:
1998: Ia naștere Hochland România prin achiziționarea
fabricii de la Sighișoara, unde începem să
producem Brânză Topită.
1999: Achiziționăm Fabrica de la Sovata și începem
să producem sortimente tradiționale de cașcaval,
precum Dalia sau Brădet.
2008: Aducem un nou produs iubitorilor de brânzeturi:
Telemeaua Hochland, preferata roșiilor.
2016: Lansăm un nou sortiment pentru consumatori:
Brânză Praid – o brânză maturată în salina
Praid cu un gust complex și o aromă plină de
caracter.
2018: Ne redefinim comunicarea într-o nouă
filosofie de brand, în care punem mai mult accent
pe valorile noastre și pe calitatea produselor din
portofoliul nostru.
2019: Reinventăm Brânza Praid, integrând-o
în gama Atelier, care se îmbogățește cu un nou
sortiment: Atelier Brânză Cremoasă. De asemenea,
lansam gama Margele de Brânză, care a devenit un
adevărat succes în rândul consumatorilor.
2020: Chiar și în contextul pandemiei, continuăm
alături de Fundația Regală Margareta a României
misiunea pe care ne-am asumat-o cu un an în
urmă, aceea de a oferi sprijin seniorilor vulnerabili
prin proiectul „Generații”.
2022: Venim cu un nou produs pentru consumatori:
Brânză de Vaci, incredibil de cremoasă și
disponibilă atât în varianta de 200 g pentru o gustare
rapidă, cât și de 475 g pentru rețete delicioase.
Tot în acel an, extindem fabrica de la Sovata și ne
pregătim de viitor.”