Consumul de iaurt în Germania este în creștere, aproape de două ori mai repede decât alte produse lactate; un trend care este setat să continue . Potrivit unui nou raport numit "Piață Focus : Tendințe și evoluții în sectorul lactatelor din Germania ", gustul și textura iaurtului sunt mai importante decât prețul și numărul de calorii, informează Dairy Industries. Iaurtul și celelalte produse lactate pe piața din Germania se așteaptă să înregistreze cea mai mare creștere la toate categoriile de produse lactate , având o rată de creștere anuală de 2,7 % pe parcursul 2012-2017. Studiul spune ca " indulgența" este tendința care conduce motivația a 35% din consumul din punct de vedere al volumului. Acest lucru subliniază importanța gustului, texturii și categoriilor de produse mai noi, cum ar fi iaurt înghețat și deserturi lactate. Prețul și valoarea sunt pe locul doi în ordinea importanței. Dorința de a se trata cu produse gustoase este deosebit de importantă pentru categoriile mai noi de iaurturi, cum ar fi iaurtul inghetat , care este considerat a fi o alternativă sănătoasă la alte gustări și deserturi .