Pentru moderna unitate de procesare a laptelui de la Tecuci, administrată de Anişoara Donici, această perioadă este una de bun augur. Produsele sub brandul Artesana – arta brânzeturilor sănătoase - sunt din ce în ce mai prezente pe rafturile marilor lanţuri de magazine: Auchan, Mega Image, Cora sau Carrefour. „Am început anul mult mai bine, comparativ cu 2013, au început să apară comenzile, cresc în continuare aprovizionările cu materia primă – laptele. Dar ceea ce este mai important e că publicul larg consumator a început să conştientizeze că pot găsi la noi alimente sănătoase, naturale, fără aditivi, fără conservanţi şi la preţuri cel puţin decente”, a declarat şefa fabricii pentru Agroinfo. În continuare ritmul livrărilor are o dinamică ascendentă. „Oferim pe piaţa de consum o largă gamă de iaurturi simple de vacă, de capră, iaurt de oaie, un produs care a devenit foarte căutat, iaurt de vacă probiotic, iaurt de capră probiotic, chefir şi sana din lapte de vacă, de capră, de oaie. În plus, cu mai bine de o lună de zile în urmă, am început fabricarea brânzeturilor cremoase”, a adăugat Donici.(Mai multe, pe www.agroinfo.ro)