196
Potrivit European Supermarket Magazine, în 2020, companiile de retail internaționale intenționează să investească în România în jur de 1 miliard de euro în România, pentru a-și extinde afacerile în țară, sugerează un raport România Insider.
Planul de extindere include lansarea a 400 de magazine noi, precum și investiții în noi centre logistice, vânzări online și digitalizarea afacerilor.
Raportul indică faptul că Lidl și Kaufland, deținute de Grupul Schwarz, vor cheltui o sumă combinată de peste 0,5 miliarde de euro în acest an.
Deja, Lidl a asigurat un buget de investiții de peste 200 de milioane de euro pentru construirea rețelei sale în țară, anul acesta, unde intenționează să angajeze încă 1.000 de persoane. La rândul său, Kaufland a obținut un buget de 300 de milioane EUR pentru creșterea operațiunilor sale în țară.
România generează vânzări în valoare de 12 miliarde de euro de la aproximativ 3.000 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine cu discount și alte formate de retail care operează în țară. Distribuitorii de format mic, Profi și Mega Image, sunt de așteptat să adauge mai multe magazine în rețelele lor în acest an, a adăugat raportul.