După cum informează European Supermarket Magazine, Schwarz Group, proprietarul lanțurilor de retail Lidl și Kaufland, a raportat venituri de 125,3 miliarde EUR în exercițiul financiar 2020/21, o creștere cu 10% față de anul precedent (114,3 miliarde EUR).
500.000 de salariați la nivel global
Grupul, care are aproximativ o jumătate de milion de angajați în întreaga lume, a declarat că, defalcat, retailerul său Lidl a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 9,9%, la 96,3 miliarde de euro, în timp ce Kaufland a crescut cu 7,5%, până la 25,5 miliarde de euro. Ambele rețele de vânzare cu amănuntul au aproximativ 12.900 de puncte de vânzare între ele.
Concomitent, afacerea sa de servicii de mediu, PreZero, a raportat o creștere de 33,7% a vânzărilor la aproximativ 700 de milioane de euro.
PreZero și-a intensificat recent capacitățile de economie circulară prin achiziționarea afacerii de reciclare a Suez în patru țări europene.
Schimbări de management la Schwarz Group
Pe de altă parte, Grupul Schwarz a anunțat recent plecarea lui Klaus Gehrig, directorul executiv de lungă durată, iar proprietarul companiei Dieter Schwarz intervenind temporar înainte de numirea succesorului său desemnat, Gerd Chrzanowski.
Potrivit publicației comerciale Lebensmittel Zeitung, restructurarea echipei de management a afacerii este deja în curs, odată cu numirea recentă a lui Carsten Theurer ca director executiv al diviziei sale Schwarz Services, precum și noi directori executivi pentru digitalizarea, IT, managementul reciclării și divizii de productie.
De asemenea, grupul a anunțat recent numirea unui nou director executiv pentru operațiunile sale în SUA, unde creșterea a fost mai lentă decât se aștepta din cauza naturii competitive a pieței Stateside.
Fostul președinte Lidl Polonia Michal Lagunionek a preluat conducerea Lidl SUA în iunie, care cuprinde peste 140 de magazine în nouă state, în principal de-a lungul coastei de est.