Repere

285

În 2023, vânzările Carrefour din România au crescut cu 7 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Carrefour a înregistrat o creștere robustă a vânzărilor în 2023, datorită progresului puternic pentru mărcile sale private și online. România și Belgia se numără printre cele mai performante ale grupului, informează RetailDetail.

Clienți mulțumiți

Cu o creștere comparabilă a vânzărilor de 10,4% la 94,1 miliarde de euro și o creștere a profitului net de 7,6%, Carrefour a avut un an puternic.

Retailerul subliniază progresul puternic al mărcii sale private Carrefour, care reprezintă deja 36% din vânzările de alimente după o creștere de trei puncte de bază, și creșterea cu 26% a afacerii sale de comerț electronic, realizând deja un venit de 5,3 miliarde de euro.

NPS, care măsoară satisfacția clienților – un parametru cheie pentru directorul executiv Alexandre Bompard – a crescut cu patru puncte de bază.

În Franța, retailerul a reușit să-și îmbunătățească semnificativ marja operațională: pe o creștere comparabilă a vânzărilor de 4,7%, profitul operațional a crescut cu 18,5% datorită reducerii costurilor și exercițiilor de eficiență. Cota de piata a ramas stabila.

Dinamica pozitivă

În Europa, Belgia a fost printre valorile aberante, cu o creștere comparabilă a veniturilor de 9% pe o piață competitivă.

 „După un an financiar 2022 dificil, Carrefour culege roadele strategiei sale de redresare, cu indicatori cheie în verde”, se arată în comunicatul de presă. Volumul și cota de piață sunt în creștere. Cu toate acestea, retailerul nu realizează încă profit aici.

Dinamica a fost pozitivă și în Spania (+5,8%), Italia (+3,1%) și România (+7%). În Polonia, vânzările au fost ușor sub presiune din cauza scăderii puterii de cumpărare a consumatorilor și a impactului războiului din Ucraina. În America Latină, vânzările au crescut cu 23,5%, dar rezultatul operațional a scăzut din cauza costurilor legate de integrarea Grupo Big.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2