212
Ramura profesionistă din sectorul modial al cărniieste în blocurile de start înainte de întâlnirea la IFFA, în perioada 14-19 mai la Frankfurt pe Main.
Aproximativ 900 de expozanți din peste 40 de țări dezvăluie produse și soluții pentru procesarea, ambalarea și vânzarea cărnii și a proteinelor alternative. Companiile se bazează pe interacțiunile personale cu clienții lor și prezintă întreaga gamă a inovațiilor lor din ultimii trei ani.
Sectorul mondial al cărnii și proteinelor așteaptă multe de la expoziția internațională emblematică IFFA – Technologies for Meat and Protein Alternatives. Între 14 și 19 mai, Who is Who din sector se întâlnește la Frankfurt pe Main pentru a prezenta inovații, a învăța și a crea relații.
Aproape 900 de companii expozante din peste 40 de țări își prezintă evoluțiile din ultimii trei ani: tehnologii de proces pentru procesarea și ambalarea cărnii și a produselor proteice alternative, ingrediente și condimente pentru alimente moderne, precum și noutăți de vânzare.
Toate numele prestigioase sunt listate pe o suprafață brută de 116.000 de metri pătrați împărțiți între sălile 8, 9, 11 și 12 ale Salonului. Internaționalitatea tradițională ridicată a IFFA este garantată și anul acesta: peste 60 la sută dintre companiile înregistrate provin din străinătate.
În afară de companiile germane, sunt prezenți puternic expozanți din Italia, Spania, Țările de Jos, Austria, Elveția și Polonia.
Industria cărnii și proteinelor se întâlnește la IFFA 2022 de la Frankfurt. Iar punctul de întâlnire al industriei din Frankfurt este la fel de distractiv pentru vizitatorii profesioniști din industria alimentară, măcelărie, comerț, gastronomie sau industria de aprovizionare.
Toată lumea vede IFFA ca prima adresă pentru inovații și tendințe. Wolfgang Marzin, membru al consiliului de administrație al Messe Frankfurt, spune:
„Suntem cu toții pregătiți să primim la IFFA jucători germani și internaționali din sectorul cărnii și proteinelor. Aproximativ 900 de companii, inclusiv lideri de piață, vor fi acolo și își vor arăta inovațiile pe standurile lor impresionante. Amploarea și profunzimea ofertei sunt unice în acest fel. la nivel mondial și va aduce un impuls inovator sectorului din nou în acest an. Prin integrarea noii teme a proteinelor alternative, târgul global emblematic IFFA stabilește în mod clar tendința și reflectă comportamentul actual al consumatorilor.”
Sectorul profesional se bazează pe contactele personale Datele preliminare indică faptul că producția germană de mașini pentru alimente și ambalaje a crescut în 2021 până la aproape aceeași cifră de afaceri ca în 2019, cu un an înainte de criză.
Această atmosferă pozitivă se va transfera la IFFA - expozanții așteaptă cu nerăbdare să-și cunoască clienții naționali și internaționali acolo personal.
Richard Clemens, directorul Asociației producătorilor germani de mașini de procesare și ambalare a cărnii din cadrul VDMA (VDMA Fachverband Nahrungsmittel- und Verpackungsmaschinen), subliniază:
„Târgurile internaționale emblematice de la fața locului din Germania sunt foarte importante pentru inginerie mecanică: sunt, ca să spunem așa, jocuri de acasă. Nimic nu înlocuiește târgurile comerciale ca platforme pentru inovație, schimb și progres; este ceea ce au dovedit clar ultimii doi ani. .
Ca parte a IFFA 2022, companiile sunt încântate să-și prezinte soluțiile în automatizare, digitalizare și dezvoltare durabilă întregii lumi profesionale și, desigur, să întâlnească personal experți din întreaga lume, să discute și să discute cu aceștia.”
Comerțul măcelar / mezeluri, unul dintre principalele grupuri de vizitatori la IFFA, așteaptă cu nerăbdare această întâlnire a ramurii profesionale.
Potrivit unui sondaj realizat de Asociația Germană a Industriei Măcelarilor (Deutscher Fleischer-Verband – DFV) în rândul membrilor săi, aproape 50% dintre măcelarii artizanali / delicatese planifică investiții peste medie în 2022, în special în producție, vânzare și eficiență energetică.
Președintele DFV Herbert Dohrmann confirmă: „Per total, sectorul nostru a rezistat foarte bine crizei, sondajele noastre confirmă acest lucru. În prezent, măcelarii/măcelarii de carne de porc sunt înclinați să investească – și acest lucru reiese clar din cifre. Suntem un sector care a nevoi mari de personal și ne așteptăm la impulsuri importante de la IFFA, în special în automatizare și digitalizare.”
Pentru prima dată în tradiția sa de peste 70 de ani, IFFA își extinde gama de grupe de produse și pune în evidență tehnologii și soluții pentru înlocuitorii cărnii de origine v proteine vegetale și alternative.
Cel puțin 200 de expozanți IFFA oferă produse pentru fabricarea alternativelor de carne. Acestea sunt răspândite pe întreaga zonă expozițională și pot fi găsite folosind IFFA Contactor, un instrument de căutare pentru expozanți și produse Show.
În plus, programul-cadru oferă informații suplimentare pe această temă a viitorului. Noii parteneri IFFA, cum ar fi Asociația Germană pentru Proteine Alternative (Bundesverband für alternative Proteinquellen - BALPro), Good Food Institute Europe și organizația alimentară ProVeg contribuie cu know-how-ul și rețelele lor.
Programul evenimentului: inspirații, informații despre produse, experiențe, expertiză Vederea inovațiilor, participarea la seminarii și discuții, inspirarea de produse și soluții noi – acesta este ceea ce alcătuiește programul evenimentului IFFA. În fiecare zi a Salonului, scena Forumului IFFA găzduiește discuții cu specialiști, precum și prezentări de produse și, zilnic, o temă de ultimă oră concentrează interesul:
automatizare, digitizare, siguranță alimentară, sustenabilitate, tendințe alimentare și individualizare în măiestrie. IFFA Factory este o noutate pe care o poți experimenta și live în fiecare zi; reproduce o linie de producție autentică pentru cârnați vegani și pe bază de carne. Experții explică metodele de procesare și oferă informații despre rețete, ingrediente și procese.
De asemenea, vizitatorii merg într-un tur de descoperire în timpul tururilor ghidate cu o selecție de expozanți. Fiecare dintre aceste Discovery Tours se concentrează pe o temă specifică: se poate opta pentru tendințe în ambalare, inovații în procese, alternative la carne (prezentate de Good Food Institute Europe), ingrediente sau chiar tendințe în comerțul măcelar/charcutier (propus de DFV) .
A fi inspirat de produsele campionilor este ceea ce înseamnă competițiile internaționale de produse și competițiile de performanță pentru tineret ale DFV. Echipa națională a meșteșugului german de măcelar/charcuterie este prezentă acolo, iar expoziția specială „Arta meșteșugului – arta în meșteșuguri” oferă perspective interesante. La standul său și în cooperare cu Institutul Fraunhofer pentru Inginerie de Proces și Ambalare (Fraunhofer Institut für Verfahrenstechnik und Verpackung), VDMA discută subiecte și soluții pentru viitor.
Pe afișaj se află un nou asistent virtual de curățare pentru decapare manuală sigură și eficientă folosind realitatea augmentată.
Al doilea accent este pe proteinele alternative: accentul aici este pus pe procesele de producție complet automatizate pentru proteine pe bază de insecte și plante. Toate secțiunile programului de evenimente IFFA sunt disponibile online la: www.iffa.com/events Nou:
IFFA Digital Extension IFFA este pentru prima dată cu o extensie digitală, deschizând astfel noi potențiale. Acest lucru oferă vizitatorilor posibilitatea de a-și personaliza și mai bine experiența Show-ului sau de a participa dacă nu pot veni.
Platforma digitală IFFA conține câteva opțiuni interesante înainte, în timpul și după Show. De exemplu, vă puteți conecta cu parteneri de afaceri potriviți aleși printr-un program de potrivire și puteți face o programare înainte de spectacol.
Informații detaliate despre produs și profilul companiei cu texte, fotografii și videoclipuri oferă o idee bună despre oferta de produse. Funcțiile de chat sau interviurile video facilitează schimbul direct.
Informații despre IFFA Digital Extension pot fi găsite la: www.iffa.com/digital-extension