235
Conform unui comunicat emis de companie, Grupul Smurfit Kappa a obținut un set puternic de rezultate în primele nouă luni, cu o cifră de afaceri de 1.125 milioane EUR și o marjă de 17,8%.
Venitul din al treilea trimestru, de 390 milioane EUR, a fost deosebit, atât din punct de vedere operațional, cât și financiar, demonstrând, încă o dată, puterea și rezistența grupului.
Rezultatele reflectă beneficiile continue ale deciziilor noastre de alocare a capitalului, capacitatea noastră de a gestiona în mod eficient baza de costuri, acoperirea geografică și recuperarea cererii atât în afacerile europene, cât și în cele americane.
Rezultatele evidențiază, de asemenea, valoarea pe care 65.000 de clienți o acordă inovației noastre, expertiza noastră în gestionarea lanțurilor de aprovizionare și acreditările noastre de sustenabilitate.
Afacerea este puternic ponderată de clienții FMCG, pentru a spori creșterea din tendințele accelerate în comerțul electronic, ambalajele inovatoare și cererea crescută a consumatorilor pentru ambalaje durabile.
Tony Smurfit, CEO al grupului, a comentat:
„Sunt încântat să raportez că calitatea afacerii noastre și forța oamenilor noștri au produs o performanță excelentă atât în trimestrul trei, cât și în anul actual.
În timp ce există încă o anumită incertitudine în ceea ce privește evoluția efectelor COVID-19 în săptămânile următoare, în absența unei schimbări dramatice a practicilor de lucru, Grupul se așteaptă să aibă un venit de 1.460 milioane EUR, pentru întregul an 2020”.